Hi Ik ben vandaag begonnen met een korstje brood. Mag eigenlijk pas als ze 9 mnd is, maar ze is bijna een week later geboren, dus eigenlijk 9 maanden min een week. Nou dat kan zo langzamerhand wel. Weet alleen niet zo goed wat ik op brood moet doen, omdat ze koemelkallergie heeft. Ze mag dus geen smeerkaas, geen varkensvlees. Ik dacht zelf al aan: - appelstroop - appelstroop - en appelstroop, hihi (ok, je hebt ook perenstroop en dadelstroop gelukkig, voor da afwisseling) - halvarine (zonder melk) - maar nu las ik hier ook: fruit. Inderdaad banaan is ideaal. Jammer van een fruit-potje is, dat als het open is maar een dag bewaard kan worden. - Jam, las ik ook hier. Maar welke jam dan? Mag natuurlijk geen suiker of zoetstof inzitten. Eigenlijk zijn het alleen zoete dingen dus die mogen, en halvarine. Is er dan niks hartigs wat ik op brood kan doen? Wat doen jullie op brood, en hoeveel brood eet je kindje? Groeten
kipfilet kan je ook proberen of je kindje het lekker vind. kwa jam gaf ik eerst sesamstraat jam dat was suiker en zoetstof vrij maar helaas verkopen ze het hier niet meer en geeg ik gewone jam (wel dun gesmeert)
Hier ook een kindje met koemelkallergie. Hier gaat op brood: jam van Zonnatura appelstroop bananenstroop worst (goed op de verpakking kijken want niet alles kan) leverworst (hier ook goed opletten op verpakking, niet elke leverworst is koemelkvrij)