Wij hebben een machtiging voor 1 jaar gekregen. Moet ik wel zeggen dat ons gezin het best zwaar gehad heeft afgelopen 2 jaar. mijn ouders hebben een motorongeluk gehad, we hebben veel moeten helpen daar. Daarnaast heeft mijn oudste veel problemen gehad, zoals slaapproblemen en de jongste slaap nog niet door. (we hebben nu 1 jaar al niet doorgeslapen). het is zo uit mijn systeem, dat beide heren zaterdag voor het eerst doorsliepen en ik erg slecht heb geslapen... ik heb nu slaaptabletten van de ha gekregen om even weer ritme te krijgen. En met slaapproblemen bedoel ik niet dat de kindjes af en toe even wakker zijn maar uren wakker zijn, we hebben (te) veel nachten maar 2 slaapuren gehad... en met geluk achter elkaar. Denk dat dit ook wel mee heeft gewogen. gr brenda
Onze Maik heeft Neocate via de kinderarts en heeft nooit een provocatietest gehad, Die krijgt hij pas na een jaar omdat zijn klachten zo duidelijk waren. helaas ken ik je slaapgebrek erg goed.. Hier ook 2 kids die geen van beide slapen snachts.. De oudtse heeft nu sleepz junior slaapsiroop en nu gaat het ietsje beter, dat is vanaf 1 jaar ! Maar ook de jongste slaapt slecht, hij heeft neocate maar hij heeft nog steeds veel buikpijn..
zwaar he... ik vind het echt tropenjaren..... probeer wel bewust te genieten en het huis maar keer het huis te laten..... maar heb echt moeite om alles te combineren, werk, huishouden kids, merk dat elkaar en bezoek er vaak bij inschiet, we spreken tegenwoordig veel zaterdag en zondagmiddag af, kom maar gezellig mee eten....maar avondbezoek red ik gewoon weg niet.
Dat moet je dan ook zeker niet doen hoor, ik doe het zelden, maar ik spreek alleen savonds af als ik weet dat ik de volgende dag niks gepland heb staan, zodat ik rustiga an kan doen. Want die gebroken nachten, je voelt je zo brak ! afgelopen weekend zijn onze kids 1 nachtje uit logeren geweest, nou ik voelde me als herboren ! Ik ben er zo aan toe om weer goed te kunnen slapen want het beinvloed alles, ik ben ook erg geirriteerd, moe, op.. Maarja wat doe je eraan ? hopen en duimen dat ze snel beter gaan slapen. Is die sleepz siroop niets voor jou oudste ? het is natuurlijk en geschikt voor langdurig gebruik. bij mijn oudste werkt het !
met de oudste gaat slapen eigelijk best goed door de osteopaat, maar hebben uren met hem op gezeten. Heel af en toe spook hij nog vreselijk..... de jongste komt eigelijk zowiezo.... Dit weekend hoop ik dat ze voor het eerst alle2 gaan logeren en dan neem ik een slaappil om 8 uur hahahah gezellig he
@ Brenda, dat is erg fijn dat je de machtiging voor een jaar hebt gekregen. Dan zou ik ook lekker wachten tot na zijn 1e verjaardag met provoceren. Ga je de voeding via de apotheek regelen? Misschien een tip: Wij deden het via sorgente, dan krijg je het aan huis geleverd en als je voor 14 uur belde had je het de dag erna al. Wel even nachecken of dit met je verzekeraar kan. @ Sillaah, jij hebt dus goede ervaring met sleepzz. Ik wil dit bij mijn zoontje uit proberen want hier ook nog altijd slaap problemen. Wel niet meer zo heftig als het 1e jaar, waar we zowat hele nachten opzaten. Hij wordt nu steeds wakker na een aantal uur slapen en als er dan niemand naast hem gaat liggen, herhaalt het wakker worden zich zowat ieder uur. Helpt sleepzz voor door te slapen? Melatonine heeft hij een tijdje gehad via een arts, maar hielp niet en is ook iets wat ik niet voor langere tijd wilde gebruiken. En waar krijg je het? Bij kruidvat kon ik hem niet vinden.
ik kan hier de apotheek bellen (net gedaan) en wordt morgen thuis bezorgd. Hier breng de apotheek ook alles thuis. gelijk gevraagd of ik er 2 mocht, kan ik een reserve in de kast hebben. je weet maar nooit he, zal net een pot omvallen of ?
Dat is ook ideaal dat de apotheek ze bezorgt. Onze doet dat niet en moesten we lang wachten op de bestelling. Maar 2 dozen? Kon je niet meer? Daar ben je namelijk zo doorheen, is maar 400gr wat erin zit.
Ik bestelde altijd 10 dozen, anders kon ik wekelijks bestellen. Lijkt mij dat dit bij de apotheek ook kan.
ga gewoon vragen, tja wil er bij de opvang ook een doos gewoon neerzetten, wel zo makkelijk, bij mam en natuurlijk thuis. dan hoef ik er niet zo mee te slepen. Dit is wel het voordeel van een kleine verpakking. is toch ook gewoon maand houdbaar naar opening?