Wat kan ik nou het beste doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal26, 22 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ons meisje kan sinds 3 weken lopen.
    Ze liep eigelijk al meteen heel erg goed, net of ze niet anders gedaan heeft.
    Als ze op blote voetjes loopt, loopt ze perfect.
    Alleen ze heeft nu nog de eerste loopschoentjes aan, met zo'n zachte zool.
    Alleen ik vindt dat ze daar niet echt goed op loopt, ze sloft heel erg vindt ik.
    Alleen iedereen zegt dat kinderen de eerste 6 tot 8 weken de eerste loopschoentjes aan moet houden.
    Alleen heel veel mensen zeggen nu dat ze echt wel al gewonen schoenen aankan omdat ze zo goed loopt.

De schoentjes die ze nu aan heeft zijn van Shoesme.

Wat rade jullie mij aan? Nog even wachten of gewonen schoentjes kopen?
    Best moeilijk.

2. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Lekker zonder schoentjes laten lopen binnenshuis. Echt zoveel mogelijk. en dan leert ze vanzelf beter lopen en zal ze op die shoesme schoentjes ook beter gaan lopen. Dus geen adnere schoenen kopen hoor! Maar zoveel mogelijk zonder schoenen. Je ziet echt verschil de eerste tijd van schoenen lopen of zonder schoenen lopen.

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ons meisje loopt net zo lang als jouw meisje en loopt echt 90% van de tijd. Kruipen doet ze nog nauwelijks. Wij hebben voor binnen ook de oefenschoentjes van Shoesme of slofjes van Babypaws.

Voor buiten hebben we een paar Bardossa Flex schoentjes gekocht. Deze hebben een flexbele rubberen zool. Wel een stukje dikker dan die van Shoesme. Ook hier loopt ze prima op. Maar die heeft ze het minst aan, alleen als ze ook buiten moet lopen.

Het is nu nog Sale, je kunt altijd een paar halen voor buiten. Ik denk dat die 1 a 2 weken niet veel uitmaakt. Je kunt ook kijken voor Shoesme extreme flex, dat is ongeveer hetzelfde principer als Bardossa.

Ps. leuk he, zo'n klein lopertje in huis!! :)

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja het is geweldig dat ze loopt, zo schattig ook :D
    Voor binnen loopt ze ook altijd op blote voeten, maar ze vindt het ook leuk om buiten wat te lopen.
    En dat gaat niet echt makkelijk op die eerste loopschoentjes.

Deel Deze Pagina