koemelkallergie & glutenintolerantie

Discussie in 'Voeding' gestart door sallie01, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sallie01

sallie01 Actief lid

9 jun 2009
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Als je kind van 14 maanden koemelkallergie en glutenintolerantie heeft.. Hij verdraagt alleen rijstepap en zodra hij ook maar iets binnenkrijgt als fruit of groente dan zit zn hele huidje onder de uitslag. Zo zielig!
    Wie heeft hier ervaring mee? Het is toch niet normaal als je kind ruim een jaar is en nog geen vaste voeding kan verdragen?

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Dan heeft hij naast de koemelk en gluten nog meerdere allergiën, toch? Want in fruit en groente zit geen gluten.

Hoe denk je over het alternatieve circuit? Wij gaan met ons zoontje naar een bioresonantie therapeut. Zij behandelt hem op de allergiën. Nu geloof ik niet zo dat echte allergiën daarmee zomaar te genezen zijn, maar overgevoeligheden wel.
    Zij zorgt er tevens voor dat de darmen / darmslijmvlies zich herstellen en aansterken. En met dat gedeelte kan ik wat mee, want allergiën ontstaan in de darmen.

Wij hebben nu 6 behandelingen gehad. Ons zoontje heeft koemelk, soja en ei allergie. Daarnaast kan hij veel fruit niet verdragen. Krijgt hij uitslag van. Pas geleden heb ik een sapje waarin appelsap zit uitgeprobeerd. Ons zoontje reageerde op alles waar maar iets van appel in zat. NU kan hij dat sapje ineens wel verdragen. Gewone appel heb ik nog niet uitgeprobeerd. Zo wel peer, reageerde hij eerst ook niet goed op. Nu wel.
    Ik denk dus dat hij wel baat heeft bij die therapie.

Deel Deze Pagina