Nou Indi gaat zo lekker naar bed. Ze is druk bezig met haar pop naar bed te brengen in het poppenbedje(al een kwartier, leuke bezigheid)
Ik ga er met Niels hier ook zo 3 naar bed brengen. Ze zijn de hele dag al hartstikke moe. Karsten heeft nauwelijks gegeten, dan maar niet hoor. Als hij echt honger heeft dan eet hij wel.
Oh Indi ook vrij weinig. Bij het ontbijt vroeg ik wat ze wilde en ze wilde smeerkaas. Toen had ik het gesmeerd toen wilde ze worst. Jammer dan. Dan maar niet.
Karsten gaat morgen weer in bad. Hij heeft vaste badder dagen. Hij mag ook niet iedere dag omdat hij zo'n droge huid heeft.
hier wordt nikita om de week in olie gebadderd. zo blijft ze lekker zacht en is ze meteen goed ingesmeerd in alles hoekjes en kiertjes werkt goed a zeg ik t zelf haha
Oh brood zonder korstjes heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Ook nooit geen problemen mee gehad. Nu las ik van de week in het boekje van het kdv dat ze de korstjes nog steeds(?) niet wil eten daar. Zal wel gewoon verwend worden denk ik dan
ik ben er weer vandoor ga ff douchen met nikita en de restant fotos op photobucket plaatsen. tot snel weer meiden en slaap lekker allemaal
Krijgt hij hier normaal ook nooit hoor maar heb het idee dat hij ook niet helemaal lekker is. Gisteren allemaal troep uit zijn rechter traanbuis nu zijn linker zag ik net en hij had bij het naar bed gaan 38,2 dus dat is ook op het randje. Maar als hij zijn brood zonder korstjes ook niet wil dan zit hij echt niet lekker in zijn vel.
gewone babyolie. doe ik al vanaf dat nikita geboren was en t cb vondt t een goed idee. heb nog geen droog huidje ontdekt bij haar dus t zal wel werken. is van zwitsal en nu ben ik echt weg. toedels en tot morgen
Is prima toch. Ik denk dat als we hier niet zo'n droge huid zouden hebben we ook iedere dag zouden douchen. 's Morgens poedelen we altijd en 3 a 4x per week wordt er gedouched. In de zomer soms wel iedere dag vanwege al dat zweet dat vind ik zo vies.