"Zwanger van de 2e" wordt "Bevallen van de 2e" !

Discussie in 'De mama's' gestart door NikkiF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi meiden,

Ons topic is gesloten, ik hoop dat we elkaar hier weer zullen vinden ! Ik had gisteren nog een foto van Sophie geplaatst, ik plaats deze hier nog eens !

@ Lilly, ik hoop dat jullie alles op alles willen zetten om het weer goed te laten komen. Ik lees tussen de regels door dat jullie beiden eigenlijk niets liever willen dan dat. Ga ervoor meid !

@ PSZ, net gebracht, ging goed !

Groetjes,
    Nikki F

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    En nu de foto:

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Waarom is ons topic gesloten?

Iig in ons vorige topic vertelde ik dat mijn man morgen een knipje laat zetten dus er voor ons zeker geen 3de kind komt en dat ik het een geweldige foto van Sophie vond :D

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Dit heb ik er over gevonden:

Hoi,

Alle onderwerpen met meer dan 1.000 berichten worden vanaf vandaag automatisch gesloten om de snelheid van het forum op peil te houden.

Heeft jouw onderwerp meer dan 1.000 berichten en is hij gesloten, start dan een deel 2,3,4 of 5 enz en klets gewoon lekker verder.

Heeft jouw onderwerp nog geen 1.000 berichten en is hij wel gesloten laat dan dat even weten via het melden icoontje van het laatste bericht in het betreffende onderwerp.

Voor de duidelijkheid, onderwerpen worden niet verwijderd, alleen gesloten.

Lotte

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Veertje, ja, ik zag het ook later pas. Toen heb ik deze gemaakt !

Dank je wel, voor je compliment over de foto ! :)

Fijn dat je man dit laat doen, hoef je zelf inderdaad niet meer die rommel te pakken. Ik denk dat het hier ook bij twee kindjes blijft, maar 100% zeker is dat nog niet, dus nog maar even geen knoopjes ... ;)

@ PSZ ! Super gegaan vandaag. Thijs is een voorbeeldkind daar, en luistert heel goed ... nu thuis nog ... ;) Hij heeft vandaag ook voor het eerst op de wc geplast bij de PSZ ! We zijn trots !

Groetjes,
    Nikki F

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ah kijk eens wat ik hier aantref haha misschien dat ik het nu wat beter mee kan volgen.. hoewel ik niet altijd veel tijd heb om op de pc te gaan maar lees dan wel mee af en toe oke?

@nikkif: wauw wat een mooie meisje heb je zeg! en wat knap dat thijs op de wc heeft geplast! kan danisha een voorbeeld aan nemen

@veertje: ok dan is het dus echt definitief he! mijn man zou het ook al wel willen maar ik vind ons nog te jong.. op dit moment verwacht ik niet dat er ooit nog een 3de komt maar zeker weten kun je het niet en ik ben nog maar 22 jaar

Ik zal even fotootje van mijn "grote" vent plaatsen:

Bekijk bijlage 45131

Ik ga vandaag met hem naar de dokter want hij is zo vol op de borst met zware hoest.. zal wel verkoudheid zijn maar goed ik had vroeger CARA dus wil het wel even laten checken;)

7. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    gevonden!!!!

@lilly, ik ben het met nikki eens. Volgens mij willen jullie alletwee toch ook wel weer heel graag. Je hoort wel eens 'ze kunnen niet met en niet zonder elkaar' Ik hoop gewoon dat jullie eruit gaan komen.

@nikki:wat een mooie meid hebben jullie. Wat goed van Thijs zeg

@missflower: mooi bink!!! goed dat je het toch even laat nakijken.

@veertje hier zeker ook geen derde meer.

Manlief gaat maandag een knip laten zetten. We zijn supergelukkig hoe het nu is en voor os is twee echt genoeg. Ik mag niet aan de pil, dus dit is de beste oplossing.

8. veertje

veertje Fanatiek lid

@missflower, Wij zijn ondertussen alweer 30 pfff wat klinkt dat oud :D
    Mooi mannetje hoor :D

@marieke, ook een knipje, bij ons doen ze het alleen op vrijdag en zaterdag omdat de mannen dan genoeg rust nemen naderhand :D
    Ben benieuwd hoeveel last mijn man ervan krijgt..Mijn zwager kreeg een ontsteking en dat was niet fijn..

Nou hier weer het huishouden gedaan pff zo nog even het eten opzetten en dan heerlijk een spelletje doen met Stijn..

9. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Nikki: bedankt voor de pb!!! Ik was me al af aan het vragen waarom niemand nog een berichtje achterliet, omdat ik geen mail meer had ontvangen. Toen ik ging kijken zag ik dat het onderwerp gesloten was :$
    Wat een schat van een meisje heb je toch!!! En dan ook nog zo'n perfecte zoon... wat wil je nog meer :D
    Hoe is het met Sofie?

@Zomaar: hier nog maar halve potjes, omdat Jacinto pas goed 1 week aan de bijvoeding zit... Langzaam opbouwen zullen we maar zeggen ;)

@Lilly: ik had begrepen dat je man op cursus was. Maar omdat jullie denken over scheiden is het wel extra lief dat hij belt, toch?
    ik denk niet dat het de verandering is... Hij is eigenlijk wel heel makkelijk. Maar goed. Wat mij opvalt is dat de kinderen op de psz mondeling nog niet zo goed zijn. Terwijl Thiago alle studio100 liedjes (gedeeltelijk fonetisch) helemaal meezingt en echt hele verhalen verteld. Misschien is het het leeftijdsverschil? Ik zal er nooit achterkomen...

@Potjes: Thiago is & was altijd een vuilnisbak; we kunnen er alles instoppen ;) heerlijk!

@Veertje: hier ook geen 3e meer... Nu heb ik een Mirena. Heeft ML wat langer de tijd om zich mentaal voor te bereiden op 'de knip'8)

@MissFlower: ook al zo'n scheetje! Lief zijn ze, he!?!
    Hoe was het bij de HA? Hoop zo voor je/Kyran dat het geen CARA is!

Vandaag weer een doorbraak hier! Thiago wilde vanmorgen in zijn luier poepen... Maar toen ik zei dat er dan een stickertje van zijn beloningsschema af ging, bedacht hij zich.
    Nadat hij een mooie @#$% (censuur!) had gedaan wilde hij eigenlijk weer een luier om. Maar ik ben hem snel gaan aankleden met nieuw ondergoed! Toen wilde hij geen luier meer aan en beloofde trouw zijn nieuwe onderbroek niet vies te zullen maken! En hij is al de hele ochtend droog en heeft zelfs al 2 keer op de WC geplast! Zou hij het licht hebben gezien??? Misschien komt het omdat we gezegd hebben dat hij pas naar 'de grote school' kan als hij op de WC kan plassen/poepen. Hoe dan ook; ben helemaal trots & blij!

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Welcome back missflower!

Nikki: wat een scheetje is het toch, ik kan zelfs op de foto's ziendat ze snel groeit!

Cimu: je weet het hè, liefde van de mangaat door de maag :D

watbetreft een knipje, mijn man neemt geen knipje hihi
    kan wel vertellen dat ik niet denk dat mijn kinderwens vervuld is dus wie weet wat de verre toekomst ooit gaat brengen, ik ben ook nog jong dat scheelt stukken moet nog 27 worden!

Ff een vraagje, Noah en ik eten vanavond broccoli zou Levi dat ook kunnen eten (appart klaar gemaakt uiteraard)

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Mijn kleinste man heeft trouwens een hele vervelende eigenschap ........ Hij poept echt altijd in bad, na een paar seconden zie ik eerst belletjes en dan volgt al snel de rest pfff ;);):$
    erg makkelijk als je alleen bent en dus daar staat met een natte baby en je moet weeeeer nieuw water in het badje doen.... Verder is hij heel lief hoor :p:D

12. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Zomaar: ja waarschijnlijk een beetje laat, maar lijkt me dat brocoli gewoon kan hoor. Alleen wat meer prakken. Lekker handig dat poepen. Koen heeft het ook al een paar keer gehad, maar gelukkig was ik toen al klaar en hoefde ik geen nieuw badje te maken.

Cimu: wat goed van Thiago. Ja zo'n stickerbeloning werkt wel goed heb ik gehoord. Hoe oud is Thiago eigenlijk nu??? Hoe is het nu met het slapen van Jacinto???

Veertje: ben ook benieuwd hoe het bij mijn gaat. Hoop dat hij verder geen complicaties krijgt.

Gisteren heb ik een bruiloft gehad van 1 van mijn beste vriendinnen. Was echt helemaal top. Wel iets te veel gedronken, dus daar mag ik nu de tol voor betalen. Jeetje wat ben ik brak.
    vanmorgen weer met Koen naar de Ha geweest, want hij heeft weeeeeer zo'n naar hoestje. Eten gaat verder wel goed en hij zit rond de 37,9. We moeten het gewoon weer in de gaten houden, maar jullie snappen dat ik natuurlijk als de dood ben dat hij weer naar het zh moet. Ach misschien loopt het dit keer wel eens met een sisser af.

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Pfffffff.......ben ff total loss hoor.......maar ik wild ein ieder geval laten weten dat ik jullie ook gevonden heb.

@zomaar, volgens mij kan broccoli wel hoor. En je hoeft het niet perse te prakken;) Kan juist heel leuk en goed zijn om ze het zelf te laten pakken en in de mond te laten stoppen:D (geeft geweldige foto's kan ik je vertellen).

Vannacht kwam Job maar 1 keer, om 2 uur en toen pas weer om 7.30:D

Of het goed komt.....ik weet het echt niet, maar ik hoop het wel.
    Wel lief van jullie om me zo aan te moedigen.

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Marieke: lekker katertje dus :D zou ook wel weer eens zo'n katertje willen hihi

Lilly: hele stukken geven... Is dat niet gevaarlijk, ik bedoel hoe zit dat dan met verslikken of nog erger stikken???? Brrrrr vond het al dood eng om noah brood te moeten gaan geven. Maar toch zie ik de eventuele voordelenook wel, hoe heb jij het ervaren? Ik heb het nu nog met de blender gedaan, hij vond het niet gewldig de broccoli hijmoet nog een beetje aan de smaak wennen denk ik. Wat super dat Job het zo goed doet!

15. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Zomaar: zullen we ruilen dan maar;):D Ow, ik vond het ook echt doodeng om Cas brood te geven, kan daar nu al tegenop zien met Koen. Gelukkig ging na twee weken brood geven het well beter, maar soms dacht ik echt dat hij stikte. Kan me voorstellen dat Levi even moest wennen aan bocoli, best wel een uitgesproken smaak voor zo'n kleintje.

Lilly: wat goed van Job!!! hij gaat de goeie kant op. Kan je nu wel een beetje bijtanken??? Hoe gaat het eigenlijk met Ruben???wordt hij niet wakker als Job 's nachts komt.

Zo ik ga zo maar mijn bedje opzoeken, ben echt moe. Morgen weer een productief dagje houden, was daar vandaag niet toe in staat.Ook zijn de kids morgen naar het kdv dus dan kan ik lekker aan de schoonmaak

16. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ MissFlower, jouw manneke mag er ook zijn ! Wat een mooi ventje ! Succes bij de HA !

@ Marieke, dank je wel ! :)
    Ik hoop dat het snel beter gaat met Koen !

@ Cimu, dank je ! :) Ja, ons meiske doet het heel goed, echt super ! En ze is zo enorm lief ! En Thijs maakt inderdaad ook sprongen vooruit ! Het zindelijk maken gaat niet vanzelf, maar dat hij bij de PSZ op de WC heeft geplast is een hele stap in de goede richting ! :) Goed van Thaigo zeg ! Knap ! :)

@ Zomaar, ja ze groeit als kool ! :) Ik denk dat Levi best broccoli mag hebben. Thijs at dat ook altijd als baby.
    Warm water stimuleert de darmpjes ... niet altijd handig ! Ha ha !

@ Lilly, ik hoop het beste voor jou en je gezinnetje, wat je keuze ook zal zijn, als jullie maar gelukkig zijn ! ;)

@ Zure melk ... ik baal zo enorm ... ik heb me vanavond voor het eerst naar een repetitie gesleept. Eenmaal daar was het heel gezellig en leuk om iedereen weer te zien. ML had een flesje afgekolfde melk in de ijskast. Hij vertelde mij dat Sophie dat niet had willen drinken, wat mij verbaasde want ze drinkt goed uit flesjes. Het flesje stond nog op het aanrecht en ik schudde het uit, de melk stonk vreselijk en was ontzettend zuur. Wat ben ik blij dat ze dat weigerde te drinken ! Maar ik begrijp echt niet hoe dit kan ... iemand anders een idee ?
    - Ik had de melk afgekolfd op 31-12. Moet kunnen, is in de diepvries 3 maanden houdbaar ...
    - Na het kolven meteen in de diepvries gezet.
    - Vanmiddag om 12.30 op het aanrecht gezet om te ontdooien.
    - Nadat het ontdooid was in de ijskast gezet.
    - Om 21.30 wilde Sophie drinken maar was het dus vreselijk zuur.
    Ik begrijp er niets van, heb mijn lactatiekundige maar eens gemaild, ben beniewd !

Ga nu lekker slapen ! De rest ligt al op een oor !

Groetjes,
    Nikki F

17. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Zomaar: ik zou zeggen; potje naast het bad en zodra de bubbels komen, boven het potje houden, toch? ;)

@Marieke: Thiago is 3,5. Vannacht heeft Jacinto goed geslapen. Laatste voeding om 22 uur, eerste vanmorgen weer om 6. Maar gisteren was hij de hele dag niet te genieten... Huilen, niets was er goed; bed, box, op de arm; het hielp allemaal niet... eten niet... Ik was echt doodmoe gisterenavond; heb ik nog nooit meegemaakt met hem... Misschien was hij depressief vanwege het feit dat hij gisteren alweer precies 6 maanden was ...

@Nikki: gelukkig dat ze het niet gedronken heeft!!! Ik weet alleen dat ik het altijd laat ontdooien in de koelkast. Als het niet ontdooit is, maak ik het 'bevroren' meteen warm en geef het dan... Misschien dat het op het aanrecht fout is gegaan? Geen idee...

Ik moet snel mijn kleine man uit bed halen. Hij schreeuwt weer moord & brand... Hopen dat het niet zo'n middag wordt als gisteren...

18. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Cimu, ik had nog een flesje van deze datum en dat heb ik in de ijskast laten ontdooien ... ook bedorven ! Ik begrijp er niets van ...

19. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Nikki: heel vreemd inderdaad... Tsja, de flesjes zijn natuurlijk al van vorig jaar ;)
    Misschien is er iets mis gegaan met het steriliseren van de bewaarbakjes? Heb geen idee. Hoop voor je dat het niet weer gebeurt!
    Morgen gaan we trouwens 'effe shoppen' in Maastricht. Nog tips?
    (Behalve de saté van den Ingel dan natuurlijk...)

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @zomaar: haha handig hoor zo'n badpoeper haha kan me voorstellen dat je dan handen te kort heb.. maar ach je word er vanzelf handig in toch? en eten geven in stukken vind ik ook doodeng maar het schijnt wel heel goed te zijn.. dat heet rapley methode ofzo.. maar alsnog doe ik het niet hoor vind het zo eng

@lilly: wat fijn dat hij maar 1x kwam dan kan je zelf ook even wat bij slapen.. heb even gemist hoe jou situatie nu is maar hoop dat jullie er uit komen.. succes er mee in elk geval

@marieke: kan me voorstellen dat je heel snel bang bent nu en dat is ook logisch! ik hoop dat het allemaal meevalt

@nikkif; oh dat is raar ja.. maar volgens mij moet je de melk ook eerst laten afkoelen voordat het in de vriezer gaat maar of het daar aan kan liggen weet ik niet.. ben benieuwd wat ze antwoorden

@HA: het was gewoon wat los slijm.. vervelend maar verder niet zo veel aan te doen behalve neusspray

Ik ben zo blij dat de borstvoeding zo lekker loopt dit keer.. weet zeker als ik vorige keer ook zo'n goeie kolf had dat ik het dan ook veel langer vol zou houden.. want ik kolf in 20 min zoals net bijv wel 450 cc.. dat is echt veel!! en heb dus ook snel een voorraadje.. ga ik 2 week van te voren mee beginnen maar of ik nou echt veel nodig heb?? tot nu toe kan ik makkelijk kolven voor de volgende dag zeg maar maar ja wie weet dat dat ineens minder word natuurlijk

nou ik zal even verder met de was gaan

Deel Deze Pagina