Vraag me af, Als je geen babygym hebt, is dat een echt gemis voor de ontwikkeling van een baby? of is bv., een wagenspanner of mobiel boven de box voldoende? heb echt geen flauw idee dus denk misschien weten jullie het.
Ik weet t niet maar wat ik wel weet is dat mijn zoontje er helemaal weg van is! Ik zou (en.hij.dus denk ook.niet). niet zonder willen! mobile vind d hij.ook leuk maar dat is meer kijken... babygym is t echte werk nu voor hem
Nee hoor is echt niet nodig. Mijn zoontje had 2 1 van fisherprice en 1 van lamaze, hij heeft er geen 1 dag mee gespeeld echt zonde van mijn geld
Hier ook een mooi speelkleed van FisherPrice met bogen, allebei vonden ze er geen donder aan. Maar ze bleven hier uberhaupt niet op hun rug willen.
Tja wij hebben hier een babygym en G. is er helemaal wild van. Wij wisselen altijd af en G geeft ook duidelijk aan als hij er klaar mee is dan moeten we de mobile weer in de box zetten
Essentieel zal het niet zijn denk ik maar mijn zoontje vond het zo geweldig! Hij kon zich daar echt heerlijk vermaken.
Zelf hadden wij er geen, oma had er eentje van de Ikea maar daar was de kleine na één keer ook klaar mee.
Essentieel vast niet want die dingen bestonden vroeger ook niet Maar mijn dochtertje speelt er wel echt heel veel mee. Het voordeel boven een mobile is dat ze aan de dingetjes kunnen trekken bij een mobile kan dat niet echt... Ik vind het wel leuk om te zien hoe verschillend ze ermee spelen als ze weer ouder worden. Eerst alleen kijken, dan tegen de bogen schoppen en lachen om hoe alles beweegt, dan dingetjes pakken en nu trekt ze dat hele ding gewoon om Ik vind het wel echt een aanrader..
Ik heb bij beide kinderen geen babygym gehad. Zoonlief ontwikkelt zich prima en kan nu gewoon alles doen dus denk niet dat hij ieta tekort gekomen is. Twijfelde voor onze dochter om toch iets te kopen maar ben blij dat ik het niet gedaan heb. We waren vorige week op visite en die hadden de babygym van ikea staan. Dochter er drie keer onder gelegd maar alle keren draaide ze zich om en vond het dus wel best
Nee hoor, heb er 1 gehad en zoontje vond het 10x niets. Nu voor m'n jongste zoontje koop ik er niet eens meer 1.
Een boxmobiel hier nooit gehad, maar wel de babygym. Ik zou 'm niet willen missen, zoon is er echt helemaal gek van. Ik wissel het wel af of ik hem wel/niet in de box zet, maar als hij er niet staat is hij veel sneller uitgespeeld.
Misschien kan je er een keer één lenen van iemand. Zo kan je zien of je kindje het leuk vindt en verspil je je geld niet. Onze zoon vindt de babygym wel super leuk!
Tja wat je niet hebt zal hij ook niet missen. Maar hier is het wel een succes. Wij hebben trouwens een boxhanger, niet een echte babygym. Neemt wat minder ruimte in maar is ook een groot plezier.
ik denk dat er geen enkel speelgoed van essentieel belang is eigenlijk. Je kan je kind altijd op andere manieren of met de dingen om je heen vermaken. Maar hier was de babygym wel een succes . Maar ik had dan ook 2 meiden die beiden niet graag op hun buik wilde liggen.... Wij hadden deze: Activity Babygym 558297 leuke kleurtjes en betaalbaar... makkelijk uit elkaar te halen en mee te nemen. Ik vond hem ideaal.
Ik vond m geweldig! Mijn dochter speelt er heel veel mee! Maar je hebt ook wipstoeltjes met speeltjes erboven hangen, of spanners voor boven de box.. Allemaal vind ik wat overdreven om te hebben. T is leuk om verschillend speelgoed te hebben. Wij hebben geen muziekmobiel in de box, je hoeft echt niet alles te hebben
Niet essentieel, maar onze kleine vond het vanaf een maand of 3/4 helemaal geweldig, toen weer even niet en nu hij zich gaat optrekken vind hij hem weer wel leuk. ( die van ons kun je ook als 'tafel' achtig model wegzetten)
Onze zoon speelt er ook heel veel mee en is er dol op. Wij hebben er 2 via marktplaats gekocht 10,00 per stuk.