Voor de eerste verjaardag van ons meissie willen we graag een zandwatertafel voor op het balkon. Heeft iemand er ervaring mee hoe een zandwatertafel de winter overleefd buiten?? Helaas zal hij ivm ruimte in de winter niet in de berging passen. Zonde? of gaat dat prima? En dan meteen ook... Welke zandwatertafel hebben jullie?? Groot succes? er is zoveel keuze
Wij hebben de zand/watertafel van Bart Smit. Hij is geel met oranje. Hier is het een heel groot succes bij ze alle 2. Hij heeft ook de hele winter buitengestaan en ziet er hetzelfde uit. Ook niks vekleurd door de zon. We hebben hem in de aanbieding voor 15 gekocht.
Erg leuk zo'n tafel! Wij hadden het op het werk ook (kdv) maar die overleefde het niet Werd zoveel gebruikt! Hadden dan wel ook een goedkopere hoor, ook iets van 10/15 euro maar wel superleuk!
In de winter zou ik het goed inpakken in plastic. Kun je de poten er af halen? Ik heb zelf gekozen voor een blauwe schelp (zandbak) op het balkon. Soms krijgt ze een afwasbak met water. Is het niet zo dat het een grote modderpoel wordt? Die bakjes water en zand zitten zo dicht naast elkaar. Hoe leuk is het om zand in het water te gooien? Heel leuk!
@ Mamavanmeisje... Hahaha ja daar ben ik ook bang voor.. wij zijn van plan om in de zomer alleen water erin te doen... en voorjaar/najaar alleen zand (evt met emmertje water erbij) We dachten idd al aan plastic erover in de winter..... Fijn dat er iig bakken zijn die het overleven haha... We gaan op zoek!
Onze kindjes hebben vorige week deze tafel gehad en ze vinden 'm echt geweldig. Weet alleen dus nog niet of die de winter buiten overleeft. Little Tikes Zandtafel Met Kraan En Parasol 401N
Wij gebruiken hem alleen voor water, moet niks hebben van zand . Maar die van ons heeft het prima volgehouden buiten. Even schoonspuiten en hij ziet weer goed uit. Je kunt er wel de poten vanaf halen en hem heel makkelijk opbergen, hij is heel klein
Een zand-watertafel vind ik echt een aanrader, ze vinden het zo leuk. Je kan 'm inderdaad altijd nog met plastic inpakken voor de winter. Die van Little Tikes zijn heel mooi, maar prijzig, bij de Kruidvat en Bartsmit hebben ze vaak leuke aanbiedingen. Het is natuurlijk maar net wat je er aan wilt uitgeven.
We zitten er nu naar eentje van little tikes te kijken... Ws schuiven we het idee naar opa en oma door haha..