Aaaargh! Ik moet eeeeeeeeeeeven mijn frustratie kwijt... Ik heb normaal gesproken een heel lief mannetje (bijna 16 maanden), maar vandaag kan ik er heeeeelemaal niets mee! Niks is goed, diediediediedieeeeeeee, vooral niet slapen, alles doen wat niet mag (en niet 1x, nee, continue)... Je kunt het zo gek niet bedenken of hij doet het! Ik heb er gewoon harde buiken van Straks maar gauw op bed, morgen zal het vast weer beter gaan Klaagmodus uit... Dat lucht op hihi
Onze jongste zoon is ongeveer even oud en hij heeft ook van 'die dagen'. Hij kan inmiddels steeds beter lopen en dat doet z'n humeur goed Vaak is het rond deze leeftijd frustratie over het verschil tussen 'willen' en 'kunnen'. Vermoeiend is het zeker, vooral als je zwanger bent! Lekker rustig aan doen vanavond
Heeeel herkenbaar!! Heb vandaag een hele dag gewerkt en hij is bij oma geweest. Wilde vanmiddag bij thuiskomst natuurlijk alle aandacht van mama en mama wilde even rust, hij heeft geen seconde zelf gespeeld. Alleen maar hangen en als ik even niet reageerde ging hij slaan, bijten en knijpen. Verder inderdaad overal aanzitten waar hij niet aan mag zitten en gewoon totaal niet luisteren. Hij denkt ook dat alles een spelletje is en gaat hard staan lachen als hij iets doet wat niet mag, hoe vaak ik ook nee zeg of hem weg haal, corrigeer o.i.d. Hier loopt hij trouwens ook sinds vrijdag en dat maakt al wel een hoop verschil, hij vermaakt zich nu ook met een rondje lopen door de kamer, met kruipen kon hij dat echt niet.