krijsen als ie zijn bedje ziet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daantje85, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    welke kindjes hebben dat nog meer? En dan met name als ze 'smiddags naar bed moeten?
    Finn die brult dan alles bij elkaar als ie zijn bedje alleen al ziet!
    Zelfs bij mijn schoonouders doet ie dat, bij mijn ouders wat minder.
    Hij is wel gewoon moe, rode wangen en in zijn ogen wrijven dus daar kan het niet aan liggen lijkt me.. En iets anders doe ik ook niet met naar bed gaan, dus elke keer hetzelfde.. Het was er van de een op de andere dag. 'savonds gaat het iets makkelijker omdat hij dan gewoon ontzettend moe is.
    Iemand tips??
    Laten huilen doe ik ook al maar hij kan het goed 3 kwartier vol houden..

2. Djooys

Djooys Niet meer actief

Iets eerder naar bed doen? Misschien is hij wel gewoon TE moe...

3. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    heeft mijn dochter ook een hele periode gehad.
    ik knuffelde dan net zo lang met haar tot ze in mijn armen in slaap viel en legde haar dan in bed. dit bouwde we steeds verder af. soms ging ze dan weer huilen , maar dan meteen de muziekdoos aan en gewoon weggaan, als ze na een 15 min nog huilde deden we dit opnieuw. het huilen werd in de loop van de tijd steeds minder
    nu knuffelen we nog steeds, maar geeft ze zelf aan dat ze in bed wil liggen. gaat daar nog een rondje draaien en dan slapen. huilen doet ze eigenlijk helemaal niet meer.

4. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    hoe oud is hij eigenlijk?

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hij is niet te moe dan, want hij gaat meestal rond dezelfde tijd naar bed.. Als hij echt te moe is, kan ik er onder ook niks meer mee. Dan is hij helemaal uit zijn doen. Hij is nu 14 maanden, bijna 15. Het lukt ook niet om met hem te knuffelen op zijn kamertje, het is gewoon 1 drama..

6. fafje

fafje Niet meer actief

toevallig sinds een weke hetze;fde...

lijkt dat ie smiddags soort van verlatingangst heeft ineens...het gaat steeds beter...ik houd em een bt tegen als ik em neerleg en hij om wilt rollen en dan hele tijd over zn gezichtje kriebelen n zeggen dat ik er ben en dat ie moet slapen..en grapjes maken met zn knuffels om af te leiden...

anere dagen wild eie wle in mn armen slapen..gek genoeg savond sis er niks ana de hand ...

zal wel ene fase zijn...mss hoort t bijd e 15 mnd sprong ofzo...

7. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ja echt een sprong ofzo. mijn dochter had dit ook rond die leeftijd. leek echt op verlatingsangst.
    nu inmiddels 21 maanden en het gaat helemaal goed.

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nou laten we het maar hopen, vanmiddag ging het goed! Hij ging zonder te mokken slapen, heb hem in bed gelegd en heb hem niet meer gehoord! dus wat het nu precies is.. zal het maar op een sprongetje houden ;)

Deel Deze Pagina