Wat doe ik verkeerd?

Discussie in 'Voeding' gestart door Ecosa, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik heb moeite met Elena de fles te geven. Wat ik ook doe, veel van de voeding loopt in haar nekje.. Of ze nou rustig drinkt of gulzig, elke keer gebeurt het weer. Ik heb al verschillende flessen en spenen geprobeerd en haar op verschillende manieren geprobeerd vast te houden, maar het gaat toch telkens mis.

    Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
     
  2. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik persoonlijk denk dat dit een kwestie van wennen is.
    Las in een ander topic dat je over een dag genomen steeds verschillende flesjes gebruikt en op die manier moet ze steeds weer aan een andere fles wennen.

    Probeer het eens een aantal dagen met 1 fles, dan wordt het vast beter?
     
  3. eko

    eko Actief lid

    22 jul 2007
    244
    1
    0
    Gelderland
    De kromme fles van Difrax lekt inderdaad. toen ik het voor het eerst probeerde dacht ik dat het aan mij lag maar het lag aan de fles.

    Tot nu toe gaat het bij ons met een avent fles het beste...
    Ik sluit me bij Caithlin aan, probeer het maar met één fles.

    Succes
     
  4. Gul

    Gul Actief lid

    27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Mijn zoon van 4 maanden oud had tot vorige week maar 5 keer de fles gekregen (de rest dus borstvoeding).
    Nu hij vorige week met de kinderopvang was begonnen zeiden ze de 2'de dag, we zien dat hij echt moet wennen aan de fles en of ik ook een keer per dag de fles kon geven zodat hij sneller eraan kon wennen. Door een hectische weekend kon ik dat niet, maar de volgende keer dat hij naar de kinderopvang ging kon hij het opeens wel goed drinken.
    Daarom sluit ik me aan bij Caithlin79. Probeer gewoon een aantal keer zelfde fles, laat haar eraan wennen. Na een aantal keer zal ze waarschijnlijk aan wennen en als het na een paar dagen nog steeds niet goed gaat dan zou ik wel over stappen op een andere.
    Ik zelf vind avent een hele fijne fles heeft.
    Ik begrijp trouwens ook niet echt wat je bedoeld met veel voeding in haar nekje. Ik neem aan dat niet het flesje lekt, maar dat het langs haar mond (lippen) sijpelt?
     
  5. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    nooit last van gehad bij die fles.

    Maar wat iedereen zegt; hou het even bij 1 fles en 1 soort speen zodat ze daar aan kan wennen. Ze moeten leren drinken uit een flesje en dat valt niet mee.

    Succes
     
  6. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Heb je al Tommee Tippee flessen geprobeerd?
     
  7. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    anders misschien een dental speen ipv een kers

    misschien heeft ze moeite om de speen goed in haar mondje te houden

    dental wil dan nog wel eens de oplossing zijn

    succes
     
  8. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    De kindjes doen het zelf ook wel hoor, ze zuigen wel aan de fles maar slikken het niet door met als gevolg een overstroming.
    Ik zie het wel eens bij Eliza, nou die knoeit ook heel erg.. ze doet het zelf..
    Kijk maar eens hoe er gedronken wordt..
     
  9. Six

    Six Actief lid

    22 mei 2006
    449
    0
    0
    Gelderland
    Ik denk ook dat het vooral een kwestie van wennen is. Hou het voorlopig bij één soort fles en speen, dan zul je zien dat het steeds beter gaat. Ik heb in het begin gewoon slabbetjes gebruikt tijdens het 'flessen', dat scheelt een boel was werk!

    Groetjes Six
     

Deel Deze Pagina