hallo Welke maat kleren dragen julie baby's? mijn dochter is drie maanden ,en maat 62 is nog te groot voor haar, sommige kleren passen wel, en sommige niet. ze draagt meestal jurkjes of rokjes. ik heb een paar lente broeken van maat 62 maar die passen ook niet. liefst fatiha
Mijn dochter van ruim 7,5 maand draagt nog 62. Gaat heel langzaam naar 68. Maar ligt er dus ook maar net aan hoe het valt
met 3 maanden zat ze in 62 zo'n beetje. En nu met 9 maanden, begint ze heel langzaam in 74 te groeien. Ik ben benieuwd hoe lang ze hierin gaat zitten
Lisanne is nu 2 maanden en 2 weken en ik heb toevallig net vanmorgen alles van maat 56 uit de kast gedaan, omdat ze er nu echt uitgegroeid is. Ze draagt nu maat 62.
Meisje is volgende week 7.5 maanden, en draagt nu nét 68..rompertjes nog 62 en sommige grote truitjes ook.
74. Nou is Jayden wel begonnen met maat 44. Dus hij loopt misschien iets achter nog. Voor zijn doen niet maar in vergelijking met andere kinderen.
Wendy is nu 7 maanden en n week en ze draagd maat 74/80 ligt er n beetje aan waar het gekocht word. Sommige 74 zijn te klein en anderen passen als gegoten nu. En wat ze draagd hangt af van wat we doen. Thuis heeft ze vaak een truitje en n broek of mayo aan zodat ze lekker kan spelen zonder dat er kwa kleding wat in de weg zit. Maar als er visite is of we gaan op visite of de deur uit dan wat leuks. Mn man klaagt er al over dat ik voor even naar de super Wendy dr mayo uit doe en een broek en sokjes aan doe...Tja vind het geen gezicht om mn meisie zo mee te nemen
3,5 maand en ze draagt 62, maar ook nog dingen maat 56, , al wordt 56 nu toch een beetje klein en krap, anne heeft heel lang in maat 50 gelopen
hier nu wel 74 hoor, ze had ook veel 68 nog aan maar dat is dus sinds gisteren te klein gaat snel he!
Toen Bas drie maanden oud was, droeg hij maat 62. Inmiddels is hij vijf maanden en maat 68 wordt nu echt te klein, die ga ik binnenkort maar eens omwisselen voor 74. Maar goed, ik heb dan ook een vrij lang kind: hij is nu 72 cm