Tijden eerste verjaardag + tekst kaartje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Coco, 29 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Over 6 weken is het zover, dan wordt mijn zoontje 1. Ben in mijn hoofd al druk bezig met de voorbedreidingen en ik heb het kaartje al ontwerpen, maar mijn man en ik zijn er nog niet helemaal uit wat de tijd betreft. Ik dacht, we doen het van 10 tot 13uur, en dan 'smiddags vanaf 15 uur. Dan is het verspreid over 2 keer en kan hij tussen de middag even zn dutje doen. Maar mijn man heeft het liever allemaal tegelijk 's middags.
    Wat zou beter zijn? Iemand tips of ervaringen? Het gaat in totaal om ongeveer 22 mensen.

Op het kaartje staat trouwens: vanaf 15 uur tot 's avonds. Mensen snappen dan toch wel dat het niet de bedoeling is dat ze tot middernacht blijven hangen? Of moet ik een preciezee eindtijd op het kaartje zetten?

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik heb het gehouden van 15.00 tot 18.00. alles in 1 keer. is even druk, maar zo wist ik zeker dat hij een dutje zou doen en had ik 'savonds zijn gewone ritme.

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Iris is vlg week jarig en ik heb t over 2 dagen verdeeld...(komen best veel mensen)
    Op het kaartje heb ik geschreven dat mensen vanaf 13u welkom zijn. Meestal doet ze dan smiddags rond 16u nog een slaapje van een uur, maar had geen zin om iedereen in 3 uurtjes te 'proppen'.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

als wij op verjaardag gaan bij een kleintje, is het altijd dat laatste stuk van de middag, dus zeg tussen 15 en 17/18
    Ik zou het zelf kort houden en zeker geen twee momenten op 1 dag: als je 's ochtends het huis al vol hebt gehad, is je kleintje lekker druk en komt het van slapen niet echt waarschijnlijk. Kun je beter hebben dat het 's ochtends rustig is, een goed middagdutje en dan lekker een feestje, :)

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hey hoi,

Lastig he, wij houden het van 14 tot 18 maar als onze kleine man moe is gaat hij gewoon naar bedje toe! alleen nu wil hij 2 dagen niet meer smiddags slapen ...

6. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Hey, ik lees hier ff mee. Duurt nog erg lang voordat ons kuikentje een jaar wordt, maar heb bij mijn zus meegemaakt dat mensen tot 's avonds laat/ 's nachts bleven op de 1e verjaardag van haar spruit. Vind ik persoonlijk wat lang voor een kinderverjaardag die om 1500 begint. Vraag is dus: zetten jullie ook een eindtijd op het kaartje?

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij doen dat dus altijd wel... dan weet je zeker dat iedereen ook weer op tijd weg is, :D
    Mijn ouders en eventueel broer/schoonzus blijven nog wel eens eten, maar die moeten dan ook wel ver rijden. En aangezien mijn moeder aardig van wanten weet met opruimen van de zooi, is dat dan nooit zo erg, ;)
    Maar voor de rest vinden wij het altijd heerlijk om iedereen de deur uit te hebben voor het eten aan, dan dus te eten en kids op bed en dan zakken wij heerlijk op de bank met een filmpje, :D

8. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    wij hadden sochtends van 9.30 tot ongeveer 12.00 mijn familie (zo;n 8 man)
    en van 14.00 - 16.30 zijn ouders en wat vrienden (ook zo'n 10 man)
    en van 12-2 uur heeft ze geslapen.
    ik wou niet alle drukte in 1keer vondt ik te druk voor dr.
    en aangezien t altijd uitloopt hadden we tot half 5 gedaan zodat het hooguit tot 5 zou worden,en we tot half 7 -7 uur nog even lekker met haar samen zouden hebben.en ze even kon bijkomen van de drukte en zo rustig naar bed kon gaan.en alles ging prima.....

Deel Deze Pagina