Ik ben vorige week gestopt met fulltime kolven voor mijn zoontje, ik wou het afbouwen in 2 weken tijd tot aan zijn verjaardag maar mijn productie ging meteen onderuit. Nu heb ik al 2 dagen niet gekolfd, mijn borsten zijn helemaal zacht, er zitten geen harde plekken in ofzo. Als ik heel zachtjes in mijn borst knijp dan zie je wel een druppeltje melk verschijnen. Maar ik heb al sinds gisterenochtend echt zere borsten. Alsof ze helemaal blauw en beurs zijn van binnen. Is dat normaal als je stopt met borstvoeding geven Net zo'n gevoel dat je in je borsten hebt als je net in verwachting bent. Hoort dit bij het stoppen en gaat dit vanzelf over? Ik hoop dat iemand dit herkend of er een antwoord op heeft.. Groetjes Siriel
Ja dat kan normaal zijn, best is om toch weer even aante leggen ofte kolven. Pijn is meestal een teken dat je te snel gaat.
Ik heb al geprobeerd om te kolven, maar er komt echt niets uit, ook geen tsr.. Heb ook het idee dat mijn borsten echt leeg zijn.
Dan zou ik onder een warme douche even de borsten masseren, en verder de borsten ook lekker warm houden.
Nou dan ga ik dat maar even proberen, misschien trekt het dan wat weg, goede reden om in een lekker warm bad te duiken als de kleine vanmiddag slaapt bedankt voor je reactie