constant aan je rok hangen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lucky, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    De titel zegt het eigenlijk al. Mijn zoontje wil de hele dag op en in me zitten. Ik word er soms gek van. Zo gauw ik hem even neer zet, is het huilen geblazen. Soms lijkt het weleens of hij niks zonder mij kan. Hij heeft wel last van doorkomende kiesjes zou dit mee kunnen spelen of probeert hij mij uit. Iemand tips :(: Groetjes lucky. ;)

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik denk dat het ook wel een beetje bij de leeftijd hoort.. Esmee kan zich prima vermaken maar het liefst hangt ze aan mijn broekspijp terwijl ik sta af te wassen/koken/strijken.. en als ik niet sta maar zit dan gaat ze gezellig bij me staan.. :)

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva is nu ook best wel zo'n hangerd ;). Meestal staat ze dan terwijl ze m'n broekspijp vastheeft, ze wil gewoon graag bij me zijn. Bij de meeste dingen in huis kan ze me wel helpen, dus dat doet ze dan ook (op haar manier ;)).

4. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    yup hier ook een hangerd.... als ik naar de keuken loop kruipt ie jengelend (en lichtelijk bangig) achter me an. Als hij bij mijn benen is aangekomen kijkt hij jengelend en smekend omhoog om opgetil te worden....
    heel handig dus

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hebben wij het zelfde kind? :)

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    gewoon even in de box als ik er geen zin in heb, ze moeten ook zichzelf leren vermaken denk ik dan, dat gedrein zou ik echt niet tegen kunnen...

7. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Angelina is ook heel hangerig, maar niet dreinerig. Ze vindt het gewoon gezellig om bij me te zijn. Nu ook, ik zit aan de pc en zij staat en heeft mn broekspijpen vast. Maar als ik r niet oppak vindt ze dat ook best hoor, ze blijft gewoon even zo staan en gaat dan weer spelen en over een paar minuten komt ze weer ;)

8. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Ik heb ook even in mijn boek van oei ik groei gelezen en het hoort wel een beetje bij de leeftijd. Meestal staat hij ook bij mij, ook als ik met de computer bezig ben, gisteren was wel een topdag, ik was helemaal gebroken. Nu ligt hij lekker op zijn bedje en is weer heel makkelijk :) het moederschap is best wel ingewikkeld.Groetjes lucky.

9. Niet meer actief

Hier de vrouwelijke vorm ervan in huis ;)

10. Sijke

Sijke Bekend lid

ja, herkenbaar!
    Ligt er wel aan of hij moe is of niet.
    Soms geef ik dan uitgebreid aandacht, of ik probeer hem af te leiden door hem te laten helpen. Of ik zet hem in de kinderstoel met iets te spelen zodat hij kan zien wat ik doe (bijv. in de keuken).

11. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ons dochtertje doet het ook, al een hele poos trouwens. Madam wil als een prinses de hele dag rond gesjouwd worden. Op zich heb ik er geen moeite mee, maar als ik aan het koken ben wil ik haar niet in mn buurt hebben, en dat strookt niet met haar plannen...een hoop gejengel dus.
    Evenals tijdens t strijken, k heb zo'n stoomgenerator en ben als de dood dat er stoom door de strijkplank komt.

12. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ;) zou zomaar kunnen, hihi Misschien kunnen ze elkaar vermaken! :)

13. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Hier ook regelmatig een kind letterlijk aan mijn rok hangen ;)

Deel Deze Pagina