Zoals de titel al zegt... Ik krijg het niet voor elkaar om hem te laten puffen. Het is niet zo dat hij zich wegdraait o.i.d maar hij doet zijn uiterste best om dat mondstuk op te vreten Nou heb ik de Ventolin gekregen omdat hij heel benauwd is met aanvallen van Pseudokroep dus hij heeft het wel nodig. Iemand tips hoe ik het puffen voor hem en voor mij makkelijker kan maken?
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=145622 in dit topic staan wel wat suggesties, succes ermee!
Ik heb op een gegeven moment een andere inhaler gekregen (bij de Qvar) en die puft veel makkelijker en Ventolin past er ook op. Is ook veel beter voorgevormd om het mondje. En omdat ie wat korter is dan de inhaler van de Ventolin hoeft hij ipv 15 tellen (10 ademteugen) maar 7 tellen (4/5 ademteugen). Is nog een stuk vrolijker met beertjes erop enzo. Misschien even navragen bij de apotheek.
yup, die hadden wij ook, Maar Noa vond het nog steeds een drama al wa dit ding 100x beter dan die lange. Hoe sneu ook, ik moest haar echt dwingen, dus vasthouden en ding erop 1 voordeel, doordat ze zo hard krijste nam ze diepe ademteugen en kreeg ze wel alles binnen......