hallo allemaal Ik heb een quinny buzz waar een maxi cosi op kan, vandaag voor t eerst gedaan. Maar ik heb echt het idee dat hij niet goed zit, ze is nu 2 maanden en het lijkt wel alsof ze er in zit en als ik der een beetje 8erover laat zitten zeg maar dan wordt der rug niet ondersteund. dus vandaar wat vraagjes: Kan je die maxi cosi op diverse standen in de wagen zetten? Of kan het ook meer liggend? En is het normaal dat ze zo zit? Groetjes
Ik heb zelf dezelfde combinatie. Maar als het goed is, dan is de ligging net zoals in de auto zeg maar. De adapters zitten wel goed?
Je moet de stoel van de quinny in de ligstand hebben staan zeg maar. En dan die adapters erin voor je maxi cosi. En dan staat je maxi cosi precies het zelfde als in de auto.
ik heb m nog nooit in de auto gebruikt eigenlijk, ik weet wel dat als ik m zo neerzet en ik zet haar erin dat ze wel goed zit en naar mijn idee zit ie ook goed op de wagen zeg maar. Hoort het wel zo te zijn dan(ook in de auto)dat de baby zit zeg maar?
Even aannement dat die dingen altijd het zelfde zijn bij alle quinny buzz... er zitten 2 grijze knoppen zeg maar op de stoel (dus niet de grote knoppen aan de wagen zelf). Die moet je indrukken (naar beneden drukken) en dan zakt de wagen in de ligstand. Maxicosi hoort feitelijk in "ligstand" te zijn in de auto. Dus dat ze tamelijk achterover in de maxi cosi zitten ivm de druk die anders op het ruggetje en de heupen komt. Heb al gemerkt nu we een andere auto hebben dat t soms nogal n gedoe is om met zon easybase met stang dat ook zo te krijgen
Hey wilma, jij bedoeld grijze knoppen op de maxi cosi? Want ik heb de adapters er nu inzitten maar krijg ze er niet meer uit, heb de wagen al in ligstand kunnen doen maar dat is niks met die maxi cosi die hangt dan helemaal 8erover.
hey nikster dat is een heel verschil als bij mij, bij mij zit ze helemaal heel raar ziet er niet comfortabel uit, bij jou wel.Hoe heb je dat precies gedaan, krijg jij die adapters er nog uit?