Bij mijn derde kindje wilde ik graag borstvoeding geven. Ik heb heel veel opstartmoeilijkheden gehad. Voeding die niet op gang kwam, afkolven, bijvoeding met spuitje en flesje. Ik was maar in de weer. Maar nu loopt mijn borstvoeding goed en ik ben heel blij dat ik doorgezet heb. Ik ben best wel trots op mijzelf. Gina
Kan ik me helemaal voorstellen,Gina. In het begin denk je dat het nooit goedkomt, maar als je het dan toch lukt, mag je je ook zeker trots voelen! xxx
goed zo Gina zo zie je maar de volhouder wint. ik wens je echt een heel leuke bv periode toe. groetjes Talia
Wat lekker voor je Gina, en voor je kindje natuurlijk ook. Zo zie je maar weer, 3 keer scheepsrecht. Geniet maar lekker van die heerlijke intieme momenten. Ik m\heb mijn oudste 8 maandern lang gevoed en dat ben ik met m'n jongste dochter ook van plan, als het lukt. Groetjes Suus
nou dat mag ook hoor! Niemand die zegt dat BV vanzelf gaat, of makkelijk is.. Het is vaak een kwestie van doorbijten! Maar het had ook niet erg geweest als het niet was gelukt hoor, dat maakt je niet minder moeder! Lekker trots zijn op jezelf, hoe dan ook!
Goed zeg, ik ben ook trots op je! En nu maar lekker gaan genieten van jullie samen-momentjes. Groetjes van Kiki