Heb even een dom vraagje misschien maar kan op internet niets vinden over waar je allemaal koemelkallergie van kan krijgen. Ik vind wel veel verhalen over kindjes met kma en symptomen maar niet wat je evt aan eten weg moet laten als je denkt dat je kindje dat hebt. Ik weet dat het bv in melk producten zit, maar zit zoiets bv ook in aardappels, brood of groenten ofzo?? Heb gewoonweg geen idee! Alvast bedankt voor de info!
Aardappelen, groenten en fruit kun je gewoon eten. Brood zit vaak wel melk in, net als de meeste koekjes. Verder goed etiketten lezen!
Volgens mij zet ik het nu onder de verkeerde rubriek, komt omdat m'n zoontje ontzettend slecht slaapt en erg onrustig is. Ik had hier zitten kijken naar kma kindjes.. sorry!
Mee eens. Hier ook een kindje met KMA. Je moet gewoon etiketten lezen lezen en nog eens lezen. Maar als jouw kindje er niet mee geboren is dan kunnen ze dat ook niet meer krijgen. (voor zover dat ik weet) Als ze het hebben moet dat door een KA vastgesteld worden. Kleine man hier is inmiddels 16 maanden en is er nog steeds niet overheen gegroeid. Heb nu weer een verlening gehad voor de Pepti voor een half jaar. Dus rond zijn 2e verjaardag gaan ze weer een keer kijken hoe en wat en gaan we een afspraak krijgen met een dietiste ivm de stoffen die hij binnen zou moeten krijgen en dat nu niet binnen krijgt.