wasverzachter

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door janette, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    hoi
    Teun zijn was gaat mee met onze was in de wasmachine, omdat het anders te weinig is.
    maar nu wassen wij zonder verzachter erbij...aanraden van de kraamverzorgster...maar onze spullen worden zo stijf..... :(
    dus mijn vraag is hoe doen jullie dat, wassen jullie de babee spullen apart of toch lekker verzachter gebruiken en zoja welk merk? :rolleyes:

ik hoor het graag

doei

2. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

k was de kleren van de kleine met de hand uit...

3. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Ik was Tara haar kleertjes inderdaad ook zonder wasverzachter. Meestal gooi ik alles van haar 1x per week in de machine. En als ik een halve machine vol heb, draai ik een kort programma. Ik vindt het inderdaad ook fijn om onze eigen kleding wel met wasverzachter te wassen. Kan ook niet tegen die stijve kleding........ haha......

Liefs

4. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    hoi

ik was maureen haar kleertjes gewoon met wasverzachter.
    ik gebruik robijn sensitive die in de witte fles. ik heb ergens gelezen dat dat gebruikt kan worden bij baby's en maureen heeft nergens last van.

liefs rianne

5. Niet meer actief

Hier gebruik ik gewoon wasverzachter..de kraamverzorgster deed dat ook gewoon..gebruik ook robijn sensetive..die gebruiktte ik ook al voor dhani..

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik was Iman's was altijd apart.

7. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Ik gebruik vanaf het begin robijn(de witte), wij vinden het ook niet fijn als onze spullen hard zijn.

8. Niet meer actief

Ikke ook..naja dhani zn was dan :p

9. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Wij hebben het luxe van een droger. En wanneer je de kleren in de droger stopt dan zijn ze lekker zacht.
    Wanneer je een goede wasdroger hebt heb je ook niet het probleem dat je kleren na een paar keer in de droger kleiner/lelijker eruit komen.

10. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    De eerste babywas heb ik zonder wasverzachter gedaan en de keren daarna altijd met. Er komen geen allergieen in de familie voor dus het leek mij veilig genoeg..

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik was alles bij elkaar mét wasverzachter. Wel een sensitive.

12. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    In het begin heb ik zonder wasverzachter gedaan, maar vanaf 3 maanden ofzo heb ik er gewoon wasverzachter bijgekiept...
    Ik denk dat als je zelf niet zo'n gevoelige huid hebt dat je kleintje er dan ook wel tegen kan...
    Gewoon proberen, zou ik zeggen...

Gr. Niki

13. Nicole28

Nicole28 Actief lid

2 okt 2006
    120
    0
    0
    Purmerend
    Ik was Lynn haar was altijd apart. Zonder wasverzachter.

14. Niet meer actief

Wij ook hoor :D Maar het komt er nog zachter uit met wasverzachter ;)

15. Niet meer actief

Ik gebruik geen wasverzachter. Ik vind het wel lekker in spijkerbroeken en kleding. Maar mijn handdoeken, theedoeken en droogdoeken vind ik dan vettig aanvoelen.. dus daarom doe ik het niet.

16. sim

sim Niet meer actief

ik gebruik voor elijah's was geen wasverzachter (vind de luiers er ook vettig van worden trouwens) en de handdoeken etc ook niet. alleen beddegoed (van ons dan) en onze gewone kleren, maar voor elijah gebruik ik robijn (wit, color en zwart) en het blijft gewoon zacht.

miss mariska, was je ook de luiers etc uit met de hand?

17. Esmeesmama

Esmeesmama Actief lid

29 dec 2006
    135
    0
    0
    salarisadministrateur
    Capelle aan den IJssel
    In het begin gebruikte ik ook geen wasverzachter, maar ik vond haar kleertjes inderdaad erg stug worden.

Sinds kort gebruik ik de wasverzachter van Neutral, daar is geen parfum aan toegevoegd en haar kleertjes worden er lekker zacht van.

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Oke ik ga het gewoon proberen en zie wel of hij er op reageert
    zou wel neutral of sensitief nemen......
    want zijn was apart wassen dan heb ik nog geen trommel vol...dit denk ik ook omdat het geen spuger is en soms zelfs 2 dgn met een shirt kan doen.....

bedankt

19. Lidwien

Lidwien Actief lid

27 okt 2005
    104
    2
    18
    Vrouw
    Breda
    Ik heb altijd alles gewoon met wasverzachter gewassen, en daarna in de droger...Dat deed de kraamhulp ook, dus ja...

20. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik doe al vanaf het begin Koen's was bij onze was en dan met wasverzachter maar wel de sensitive van Robijn. Gaat prima. Koen heeft nergens last van.

Deel Deze Pagina