Hallo mama's Ik heb een baby v 10 wkn oud waar we al flink mee aan het tobben zijngeweest. De eerste 2 wkn was er niks aan de hand. Hij at, sliep en was rustig. Daarna veranderde hij in een onrustig en zeer prikkelbaar ventje. Hij had tekenen v verborgen.reflux (herkende ik v mijn dochter). Hiervoor jbpm gekocht en later via de ka medicijnen gekregen. Dit hielp nog niet helemaal. Hij huilde overdag erg veel, overstrekte en sliep bijna niet. Ook liet hij veel windjes en dronk onrustig. Mijn gevoel zegt kma. We mochten vd ka pepti proberen. Nu huilt hij stukken minder en de krampen zijn ook bijna weg. Maar hij heeft nog steeds een.aantal klachten. -verschrikkelijke stinkwindjes die ook dwars zitten en waardoor hij huilt -sinds 2 wkn rode pukkeltjes op zijn heupjes -sinds een week drinkt hij weer onrustig en laat 50cc staan -nog steeds een snelle onrustige en vooral rochelende/knorrende ademhaling net of hij verkouden is. -meerdere keren per dag niesen Mijn gevoel zegt dat hij kma heeft en pepti niet afdoende is. Wat denken jullie? Is het herkenbaar? Alvast bedankt! Liefs mamakaatje
Ja, zo klinkt het wel. Wij hadden ook eerst Pepti voor Esther, na een paar dagen kwamen de klachten terug, bij Neocate verdwenen de klachten helemaal.
Hier ongeveer hetzelfde verhaal en inmiddels over op nutramigen. Ik zou je KA even bellen en overleggen, want je hebt dan weer een nieuwe machtiging nodig.