Hallo, Mijn zoontje is een goede eter, hij lust meer dan dat hij krijgt. Ik denk dat als ik hem laat eten wat ie wil, dat ie dan veel te veel binnen krijgt. Ik zou graag willen weten of zijn dagelijkse menu voldoende is, of dat ik hem meer moet geven wanneer hij meer wil...hij is iets kleiner dan gemiddeld en weegt zo'n 10 kilo. 07:30 150 ml melk 08:30 2 boterhammen met boter 10:00 soepstengel 11:30 1 boterham met jam 15:30 fruithapje vers 200gr 17:30 75gr aardap/rijst/pasta, 100gr groente, 25gr vlees/vis, 100ml yoghurt 19:00 150ml melk Vast bedankt voor de reactie! p.s. is het beter om diksap of slimpie-ranja te geven? of maakt dat niet uit?
Beste Roxx79, Jouw zoontjes eetschema ziet er goed uit. Je kunt eventueel broodbeleg toevoegen op zijn boterhammen. Heeft hij echt honger? Of vindt hij eten gewoon erg lekker. Als hij echt honger heeft dan mag je hem uiteraard iets extra's geven. Je kunt hem bijv. stukjes komkommer, tomaat of wortel geven. Diksap bevat geen toegevoegde suikers, in ranja zitten wel toegevoegde suikers. Groet, Anne