welke speen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door robijntje1982, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

mijn zoon van 2 week heeft een difrax s-fles met een S speen.
    hij doet ongeveer 15 minuten over zijn fles(110ml) nou gaf het cb aan dat hij eigenlijk 20-25 minuten zou moeten doen over zijn fles. en dat als hij zo kort erover doet hij miss daarom elke 3 uur komt voor een voeding.

maar hij heeft al maat S speen kleiner is er niet toch?

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hebben ze geen prematurenspeen evt?

3. Prinsesje14

Prinsesje14 Niet meer actief

Volgens mij is het heel normaal als een baby van weken om de 3uur komt. En 15minuten is prima hoor. Bij ieder CB zeggen ze iets anders. Normaal is tussen de 15 en 30 minuten. En de eerste weken komt een baby nou eenmaal om de 3 uur dat is heel goed zelfs voor de voedingsstoffen die de baby nodig heeft.

4. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Robijntje, ik raad je de dr browns fles aan. Bij mijn beide jongens ook die gebruikt.
    Met level 1 speen of anders prematuur.

Als je die wilt proberen, neem even contact met mij op ;)

(ik zal niet heel veel hier kijken, je weet me wel te vinden :p )

5. robijntje1982

van difrax hebben ze geen prematuur spenen alleen van dr brown.
    we willen morgen eens de dental speen van kruitvat proberen en anders idd eens kijken naar een dr brown.
    twijfel ook nog wel want hij lijkt er zelf geen moeite mee te hebben dat het zo snel gaat. vlgs cb ging het vooral om de zuigbehoefte en doen ze zo kort over een fles dan wordt de zuigbehoefte niet gestild.
    fopspeen kan hij ook niet goed in zijn mond houden dus denk dat hij ondanks dat hij met 38 weken gehaald is toch nog wat prematuur is want erg sterk is hij niet qua zuigkracht.

6. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Echt een hele goeie fles! Maar de fase 1 speen van Dr Brown gaat sneller dan de Difrax S. Wij hebben dus eerst de Difrax S op de Dr. Brown fles gedaan en met een maand of 4 zijn we pas overgestapt naar de fase 1 van Dr. brown.

7. robijntje1982

die dental speen was ook niks, krijgt hij helemaal niks uit.
    morgen gaan we de dr. brown fles proberen met prematuurspeen erop.

Deel Deze Pagina