Goedemorgen, Ons meisje van bijna 4 weekjes gaat eigenlijk elke keer na de fles niet slapen ook de late avond fles en na de nacht voeding niet. ze blijft maar wakker en komt niet in slaap. ze gaat dan natuurlijk de hele tijd huilen van vermoeidheid. Wij hebben de voeding van de Jumbo huismerk zou het daar aan kunnen liggen dat ze niet verzadigd door raakt? Heb de difrax fles maar die gaat veel te snel en alles loopt langs de mond, nu de dr brown fles en daar drinkt ze goed uit alleen na 10 min heeft ze geen zin meer en dan heeft ze soms nog maar 40 cc gedronken, ze drinkt nooit de fes leeg ( 90cc). vaak komt ze ook wel weer om de 2/2,5 uur voor een fles. Heb ook wel een draagzak en daar slaapt ze ook wel in maar als ik weer ga zitten is ze weer wakker. en s nachts slaapt ze in mijn armen, ook niet ideaal. in haar wiegje wil ze helemaal niet slapen. ( heb ook nog een peuter dus kan niet hele tijd met haar op de arm lopen) Iemand misschien een idee? of hoort het gewoon bij de leeftijd en maak ik me te veel zorgen. Het is gewoon irritant dat ze bijna nooit slaapt.
Hoi Jansje, heb je al eens aan inbakeren gedacht? Dat gaf destijds bij ons de rust voor ons zoontje en heeft ons voor wanhoop behoed. Google anders even op "Inbakeren geeft rust". Wij hebben destijds voor 20 euro een doek op marktplaats gekocht.
Slaapt ze overdag wel? Kan zijn dat dag en nacht ritme omgedraaid is. Speentje pakt ze ook niet? En valt ze ook niet in slaap met buikligging?
Ze slaapt overdag wel, meestal pas als ze weer toe is aan een nieuwe voeding (3 uur) waardoor er overdag soms wel 4 tot 5uur tussen zit. Speentje pakt ze niet. Buikligging kan ik wel eens proberen
Mijn zoon is nu ook rond de 4 weken en slaapt ook niet altijd uit zichzelf in.... Wil graag rond gedragen worden op je arm of in de draagzak.... En idd ga je zitten met de zak om is hij zo wakker en weer huilerig! Ik doe m tegenwoordig s avonds in bad (na het avond eten) en geef hem grotere flessen (130 per keer) en nu lijkt hij meer tevreden en slaapt hij makkelijker door in bed! (nadat hij in de zak of in m'n armen in slaap is gevallen) ik geef hem uit een avent flesje met classic speen(+1 maand speen) Hij doet er ongeveer 10/15 min over! Het klinkt toch of ze te weinig voeding binnen krijgt hoor! Misschien toch een andere fles proberen? Of andere speen?
Ik denk ook dat ze nog honger heeft. Maar ze drinkt zelf niet meer. Vandaag ook steeds 50 cc lijkt me te weinig. Dan wil ze na 2 uur weer drinken en neemt dan 30 cc. Welke avent heb je? Ik heb wel de brede maar drinkt ze ook niet veel uit. Zou eigenlijk niet weten welke speen ik nog moet proberen. De fase 2 speen is tijdelijk niet leverbaar van dr brown.
Als de 2 speen is uitverkocht: de Difrax spenen passen ook op de dr brown fles, misschien kun je daar een S en M van halen en even testen hoe ze dan drinkt? Of online bestellen? Verder vond ik de eerste weken ook gewoon aanpoten. Pas na 9/10 weken zat er een beetje ene ritme in en lukte het haar om in te slapen
We hebben de classic brede hals met 2 gaatjes in de speen! (ervaring heeft geleerd dat kruidvat spenen er ook op passen! )