We hebben gisteren een ouderwets gezellige avond gehad! Er was een midzomernachtcross in het Amsterdamse bos, dit is een marathon waarbij 9 van mijn collega's mee liepen in de businessloop (10 km). Met ons bedrijf hadden we geregeld dat er vooraf en tijdens de loop een bbq zou zijn. Mooie open plek in het bos uitgezocht waar we de hardlopers voorbij konden zien komen en het was enorm gezellig! We waren met een groep van 40 ongeveer, de meesten hadden hun partner meegenomen. Lekker gegeten, onze collega's aangemoedigt etc. Vervolgens zijn Roeland en ik nog met mijn collega en zijn vrouw (ook goede vrienden van ons) naar de Haagen Dazs shop aan het Leidse Plein gegaan, heb me daar helemaal misselijk gegeten aan chocolade ijs met warme chocolade fudge saus Daarna nog lekker op een terrasje gezeten en rond 1 uur 's nachts weer thuis. Lotte logeert bij mijn schoonzus en ik keek er zo naar uit om lekker uit te slapen...sta ik verdorie om half 7 alweer naast mijn bed!! Zometeen maar lekker douchen, naar de bakker en dan mijn fiets en Lotte ophalen en maar hopen op mooi weer dit weekend!
AH.. wat een heerlijke avond Wen...wel verdiend hoor. Enne uitslapen...ahh... heerlijk! As besloot ook uit te slapen vandaag, 8.30 konden we lekker douchen terwijl as nog knockout lag haha
oh ja dat heb ik ook altijd! als ik uit kan slapen dan ben ik vroeg wakker!! Maar klinkt erg gezellig zeg! Nu idd nog een lekker zonnetje ff droog fietsen en dan met Lotte voorop. Veel plezier.
ow...heerlijk, alleen moet je nu de volgende x meelopen om die chocolade fudge saus eraf te krijgen... Lekker he.....af en toe zo genieten!!!
Nee niet echt, heb het meerendeel van de dag geslapen en de keren dat ik wakker was regende het. Ik hoop dat het morgen wat beter weer is.