Hoi allemaal! Ook ik moet eraan geloven, griep! Twee dagen hoge koorts gehad, vandaag alweer iets aan de betere hand. Nu mijn vraag.. Mijn zoontje (4,5 maand) is niet ziek geweest, geen koorts. Ik geef nog volledig borstvoeding. Nu lijkt hij volledig van slag. Hij slaapt ineens heel kort en komt snachts ineens om de 1,5/ 2 uur. Is dit herkenbaar? Ik heb niks veranderd in onze dagstructuur. Gr Sanne
Ziek zijn kan invloed hebben op je productie, dus kan zijn dat je nu een dipje hebt. Vaker aanleggen en dan herstelt dat wel weer
Eens met vorige. Doordat je ziek bent (geweest) kan je productie even wat minder zijn. Gewoon vaker aanleggen, en zelf goed blijven eten en drinken. Als je er aan toegeeft zal het sneller weer op peil zijn.
Vaker aanleggen dus! Gaan we doen morgen! Nu moet ik maandag weer aan het werk (onderwijs) en heb daar maar om de 4 uur de mogelijkheid om te kolven. Iemand een idee hoe ik dat het beste kan doen? Merk namelijk dat dat ook niet heel bevordelijk is voor mijn productie.. Gr Sanne