Spugen, verslikken, hoesten etc. Help!

Discussie in 'Voeding' gestart door Jessie2005, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie2005

27 mei 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal!

Hierbij een vraag over onze dochter van 9 weken. Vanaf week 2 is ze begonnen met voedingen teruggeven. Dit startte golvend met een voeding per dag en liep op naar alle voedingen en projectielbraken. Uiteindelijk met spoed naar het WKZ waar ze is geopereerd. Ze zagen op de echo een verdikking van de spier tussen de maag en darm. Echter bleek toen ze aan het opereren waren deze verdikking minder erg dan verwacht waardoor dit niet de oorzaak van het spugen kon zijn. Uiteindelijk heeft ze een klisma gekregen, ze zat ook verstopt, en mochten we weer naar huis.

Nu blijven haar klachten bestaan. Ondertussen heeft ze ook al een keer een darmspoeling gehad omdat ze wellicht weer verstopt zat. Ze hield wederom niets binnen. Haar klachten zijn opbouwend spugen, onrust (ook erg in de nacht), verslikken, overstrekking, hoesten en proesten, veel niezen rondom de voeding, obstipatie, krampjes en heel veel slapen (ze lijkt te slapen ipv huilen). Overigens meldt ze zich ook slecht voor voedingen. De diagnose reflux is gesteld, daar krijgt ze nutriton voor door haar voeding. Onze huisarts geeft echter aan dat het spugen daar niet vandaan kan komen. Afgelopen woensdag zijn we voor het eerst bij de osteopaat geweest, hopen dat die iets kan betekenen. Herkent iemand deze klacht en heb je tips of ideeën horen we dit ontzettend graag. Ik word er zo onzeker door!

Bedankt!

Groetjes,
    Jessica

2. fafa

fafa Niet meer actief

Is er al getest op allergieën? Daar moet ik namelijk meteen aan denken. Koemelkallergie kan precies deze klachten geven.

3. Jessie2005

27 mei 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar dachten we zelf ook aan, maar er wordt aangegeven dat ze dan niet goed zou groeien terwijl ze dat juist wel doet...

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik heb al in je andere topic gereageerd (lastig trouwens, als je twee keer hetzelfde elders post).

Mijn dochter groeide als kool maar had toch ernstige KMA en reflux. Onzin dus, dat ze dan niet groeien.

5. Jessie2005

27 mei 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor de reacties!

Deel Deze Pagina