Hoihoi Wie van jullie heeft een kindje met koemelk (en misschien kippenei) allergie? Mijn zoontje van bijna twee heeft het en zit soms onder het eczeem. het is zo lastig want ik weet niet wat ik hem nog meer als tussendoortjes kan geven. Ik geef hem telkens maar hetzelfde en dat verveelt ook iedere keer. Ook z'n grotere zus kan wel alles eten maar kan ik soms niet iets geven omdat meneer het ziet en wilt het ook hebben terwijl hij dat niet mag hebben. Erg lastig en zielig dus. Nu is hij ook bijna jarig, en heb geen flauw idee wat ik moet kopen want geen enkele taart is koemelk (en kippenei) vrij??? Wie oh wie heeft ervaring en kan hier wat producten neerzetten? Tussendoortjes en of wat ik op de verjaardag kan geven. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Groetjess
Als je mij even jouw emailadres pb`t dan heb ik een hele lijst met geschikte producten + de supermarkten waar je het kan kopen voor jou. Wie weet staan er ook taarten op
Hierbij een hyvessite met recepten voor taarten: Koemelkallergie - Hyves.nl en nog een site met recepten: Koemelkvrije recepten !! en nog een aardige site: http://www.icare.nl/repository/104724/koemelkeiwitallergie.pdf Ik kan de lijst niet zo snel vinden op mijn pc, dus graag Umm85 pb-en. Ik heb alleen de lijst van de C1000 nog, dus als je daar belang bij hebt dan hoor ik het wel.
Als tussendoortje geef ik soepstengels, rijstwafels, lange vingers en speculaasjes, allen zonder koemelk. (van C1000 eigen merk ben je heeeel weinig geld kwijt). Op internet vind je veel recepten voor taarten enzo.