Daar zit geen melk in volgens mij, dus dan mag het toch? Maar ik zou even het pak checken als ik jou was.
Volgens mij wel, vanaf 4 maanden dan, daar zitten verder geen koemelk eiwitten. Ik weet zo eigenlijk niet of het afgeraden wordt tot 6 maanden, ivm een mogelijke ontwikkeling van andere allergieen..
Van gijs is een poosje gedacht dat hij koemelkallergie heeft.. Ik ben er niet zo zeker van, maar toch.. Hij mocht vanaf 4 maanden rijstebloem hebben, maar omdat ie er verstopt van ging zitten ( ontlasting) ben ik er mee gestopt..
Dat mag vanaf 6 maanden. Rijstebloem is namelijk bijvoeding en er wordt geadviseerd om bij koemelkallergie te wachten tot 6 maanden met bijvoeding.
Hoi, Het mag hoor! het staat zelfs op de verpakking volgens mij. Vanaf 4 maanden is ook prima, wat je wilt! Die van mij heeft het zelfs al eerder gehad, geen problemen ondervonden.
Ja vanaf 6 maanden mag dat. Eerder niet, omdat ook rijstebloem gewoon bijvoeding is en gevoelige kinderen er echt op kunnen reageren, bijvoorbeeld met kramp, verstopping, buikpijn etc.