Nou heb ik hier al tijdje maat 80 rokje van Z8 liggen: neon roze met zwarte lintjes. Midel Branca. Ik heb destijds gekocht zonder top bij en nu weet ik dus niet welke combi kan ik maken?? De bedoeling is dat ze deze zal aan hebben met smash cake fotoshoot. Dus rokje + top of dergelijken + gehaakte kroontje van neon roze dus hetzelfde kleur als rokje. Iets zwarts boven aandoen past wel maar is te zwaar?? Ze zal een enorme cupcake roze bij hebben. Nou ik zoek dus iets misschien tips hier? Ik zoek nog soort mouwloos top(geen spagetti bandjes maar ook geen tshirt) en het moet geen romper zijn.. Soort kirei sui top gewoon wit katoen of zwart.. Tips?
Hihi zoiets: Verjaardag tanktop white Cupcake Hotpink maat 62-134 Is er in diverse kleuren, soorten en maten. Zelf zou ik voor een rustige top gaan in gewoon simpel wit denk ik. Maar volgens mij kun je er wel veel kanten mee op.
Ja wil basic zonder iets op. Weet iemand waar ik tanktop kan halen maat 74/80? Basic zonder wat.. Ik twijfel bog of bloot miss ook leuk? Ze krijgt dus dan rokje en hetzelfde kleur gehakte kroontje
Jouw dochter zit nu toch nog in maat 68 of 74? Of denk je dat maat 80 gaat passen? Zonde als het te groot is...
Ik zou even 'cake smash outfit' invoeren bij Etsy, dan krijg je tig ideeën . Misschien zit daar nog iets tussen waar je zelf nog niet aan gedacht hebt.
Ik had trouwens het shirtje van Z8 diebij het rokje past. Dat is een antraciete longsleeve met hartjes en een tekst erop. Weet je welke ik bedoel?