Koen en zijn wekkertje...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Otje, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Koen lijkt wel een automatisch wekkertje in zijn hoofd te hebben... 's Nachts slaapt ie goed (laatste fles om 22.30 uur en 1e fles rond 8.00 uur). Maar als ie overdag naar bed gaat dan gaat ie wel slapen maar alleen precies een half uur en dan is ie weer wakker en gaat dus niet meer slapen. Het is nu al weken zo dat ie gemiddeld 2 of 3 x per dag 30 minuten slaapt. Das best vermoeiend want als ie wakker is dan moet ik hem ook bezig houden want hij kan nog niet zelf uren spelen of zo...

Herkent iemand dit? Of zeur ik?

Groetjes Otje

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Finn heeft ook een wkkertje, lijkt wel. En die gaat elke ochtend om 6.15 af! Of ik hem nou later naar bed breng of niet, dat maakt niets uit, helaas.

3. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Otje: ik heb al uitgebreid gereagerd bij de december mama's, maar ook nog even dit: steeds na 40 minuten gaat hij even huilen (ik denk dat hij dan in een fase zit waarin hij van vast naar minder vast slapen gaat), maar na een heel kort huiltje gaat hij dan toch weer verder slapen. Vandaag dacht in (na 1,5 uur) dat hij wel was uitgelslapen, maar toen ik gind kijken lag hij (heel hard) te huilen met zijn ogen dicht en heb ik hem een aai over zijn bol gegeven en weer weg gegaan. Na een uur huilde hij weer, maar toen hij me zag stopte hij en ging hij lachen. Toen was hij echt uitgeslapen. Weer wat geleerd!

Maar zoals ik eerst ook al schreef, bij iedere baby is het weer helemaal anders, maar ik heb er ook zo mee lopen tobben een paar weken lang, dat ik hoop dat je er iets mee kan.

Lies

4. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Heb precies hetzelfde met mijn dochter, ze is 10 dagen jonger dan je zoontje.
    Ze slaapt overdag ook maar 2 tot 3 keer 30 min....
    Ze ligt uiteindelijk tegen 20.30 in bed tot 7 uur in de ochtend en dan slaapt ze wel, moet haar nog wakker maken voor de laatste voeding.

5. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Annika is ook erg op de klok gericht. 's nachts slaapt ze geweldig, overdag steeds precies 40 minuten.(3x per dag) Ze doet er standaard 10 minuten over om in slaap te vallen (Enigste moment dat ze wat huilerig is.) Maar omdat ze 's nachts zo goed slaapt is het overdag niet erg dat ze wat kortere slaaptjes doet.

Deel Deze Pagina