Jayden doet het nu ook al een aantal weekjes. Nog niet zo lang maar makkelijk zo'n 10 min a 15 min. per keer zeg maar Dat zijn dan de momenten dat ik 'm op z'n buikje in de box leg. Na 10 a 15 min. begint hij te jammeren en heeft hij d'r geen zin meer in dus draai ik 'm weer om.
Het was een bijzonder moment voor ons (mij). Hij werd geboren en werd op mijn buik gelegd en het eerste wat hij deed was zijn hoofd optillen. Dus hij hoefde van het begin af aan geen ondersteuning aan zijn nek.
noa kon haar hodje met dag 1 al ophouden, maar met 8 weken steunde ze op haar armpjes en hield ze haar hoofd omhoog..
Tymen deed dat met ongeveer 9 weken. Als je uitgaat van zijn verwachte geboortedatum zou hij toen 5 weken geweest zijn. Wel vroeg, maar dat kwam hier door het Kiss-syndroom.
vanaf dat die pasgeboren was kon die het wel een beetje, maar moet zeggen dat het na 2 maanden veel steviger werd. en nu vind die het heerlijk om rechtop tegen mij aan te leunen en dan over mijn schouder te kijken.
Vanaf dag 1 deed hij het wel al, maar vanaf 6 weken ongeveer kon die echt zijn nekje goed omhoog houden.