Heeej meiden!! Hopelijk kunnen jullie ons helpen!! Wij hadden de naam helemaal klaar.. dachten we tot m'n schoonzusje is bevallen van een dochter! En haar de naam heeft gegeven die wij als 2e naam wouden doen!! Hoe groot was die kans... nou ja groot dus... Maar goed haar roepnaam word dus waarschijnlijk Isa... alleen nu nog een leuke 2e naam... En mischien wel heel erg.. ik heb nog steeds niet echt wauw als ik Isa zeg of schrijf... twijfel zoooo erg!! Heb niet echt Yes dat is "de" naam... Manlief wel... maar ik twijfel zo... of het wel bij haar past e.d... owww die hormonen op het laatst... hahaha.... Dus als er nog andere sugestie's zijn schrijf ze alsjeblieft op!! Wie weet doe ik nog andere ideeen op! Wij houden wel van korte namen! Thnx alvast!! Liefss...
Het is ook spannend om de naam te kiezen! Je kind zit er toch de rest van zijn/haar leven aan vast. Ik vind Isa trouwens een super leuke naam! En als je echt heeeeeeeel erg blijft twijfelen is Lisa of Lise misschien iets?
Isa Sophie Isa Jente Isa Tess Isa Lynn Isa Julie Isa Loïs Isa Roos Isa Noor Isa Ninthe Isa Milou Isa Maud Isa Marit
Heej dames!! Bedankt voor jullie reactie's... Ja het zou dus Isa Sophie geworden zijn... maar ja... haha... Maar heb er al wel een paar leuke tussen zien staan!! We hadden zelf nog Isa Beau, Isa Jasmijn & Isa Elin op ons lijstje staan! Wat vinden jullie daar van? Nieuwe reactie's zijn meeeeeeeer dan welkom hoor!! Liefsss...
Ha ha, ok, ja jammer. Ik vind Jasmijn ook echt super leuk. staat bij mij op het lijstje altijd bovenin.
Isa Beau zou ik niet doen, omdat die combi volgens mij erg vaak gebruikt wordt. Isa Fay Isa Madelief Isa Sarah Isa Mirthe Mooie naam Isa!
Isa Nathalie Isa Linde Isa Lenthe Isa Dominique Isa Florine Isa Cathelijne Isa Juliëtte Isa Fabiënne Isa Rosanne Isa Fleur
Isa... (mooie naam trouwens!) Julia Nova Vera Sarah Eva Indy Leah Jasmijn Norah Noa Of ipv Isa, de naam Iza (soms kan schrijfwijze ook overhalen.. ). Of je doet toch gewoon Sophie, aangezien het zo kort achter elkaar is (de bevallingen). Of je vraagt je schoonzusje wat ze ervan vinden als je Sophie gewoon als tweede naam gaat gebruiken. Succes!