Wij zouden het leuk vinden om onze 2de dochter naar mijn moeder te vernoemen. Wel als 3de naam. Helaas vind ik haar naam Aly, niet zo mooi....dus wie weet er wat leuks van te maken. De eerste namen zullen worden: Isabellen Rosa
Alise? Mijn moeder heet Alie, als deze beeb een meisje was, zouden we haar naam ook als 2e doen maar dan als Alise want Alie vind ik niet zo mooi.
de klank wel idd maaaar t is 'toch"een 2e naam ? daaom zou ik het niet laten in elk geval , voor Sen hadden we eerst Devi gekozen en de oudste heet Dani lijkt ook elkaar maar zou het evn goed doen alleen heeft Sen toch gewonnen haha (iemand had het ook al bedacht omdat we Dani van e "zanger"van een band hebben ahaha zijn naam is off, Dani Davey )
Voor mij zou het niet zo uitmaken, als het toch de 3e naam is. Dan is het toch mooi om gewoon de echte naam te gebruiken? Maar Rosaly is dan wel weer slim
Aly -> Ailey(uitgesproken als elie) maar ik vind Rosaly erg mooi en omdat het een 2de naam is zou ik het niet erg vinden dat het wat op Valerie lijkt.
Alyna natuurlijk. Isabell Rosa Alyna Isabell Rosa Alicia Isabell Rosa Alyse Isabell Rosa Ariël Isabell Rosa Alyne (Hoop dat ik de eerste naam goed heb geschreven, ik kon niet helemaal goed uit de tekst opmaken of het Isabell of Isabelle moet zijn. )