Hier hadden ze ze altijd bij de wibra. (echt nooit geweten dat die dingen ook ergens anders te koop waren/zijn)
Ik kreeg altijd die koetjesrepen van mijn oma.. (ieuwww!! ) heb er nog een trauma van.. goed rapport? koetjesreep. Gevallen? Koetjesreep Jarig? koetjesrepen met geld erop.. en ga zo maar door! nu naar een aantal jaren heb ik toegegeven ze echt niet te lusten.
Jaaah! Inderdaad Maar ik vind het zóóó lekker!! Ik ga toch es kijken bij de c1000 hier... Mjummie, heb er onwijs trek in, hihi Gr. Marielle
wahahahahah dat wou ik ook net zeggen. ja traumas van die vieze dingen blegh. maar idd de supermarkt hebben ze gewoon nog hoor. eet smakelijk
Bij de Wibra heb ik ze wel eens gezien.. Maar vind je dat lekker? Brrrrr ik vind dat zo'n vieze chocolade..het idee alleen al maakt me misselijk! Doe mji maar een goed stuk cote dor!
nee heeeeeeeeeeeeerlijk, mmmmm gewoon ook bij de supermarkten jumbo heeft ze ook, doet mij ook altijd denken aan de chocola uit de chocoladesigaretten voor sinterklaas... smaakt netzo, alleen geen heel pak leeg eten dan ben net zo beroerd...
Nou, hier bij de C1000 niet hoor grrr :x Heb ze nu op Internet besteld, kan niet wachten! Gr. Marielle