Hallo Allen, Ik ga binnenkort een weekendje weg met 7 dames en nu lijkt het mij ontzettend leuk om op 1 van de avonden een paragnost over de vloer te krijgen die bv aura's kan tekenen. Ik heb internet al afgespeurt maar ja daar kun je de betrouwbaarheid niet echt aflezen. Wie kent iemand in de buurt van Oosterhout/ Breda? Alvast bedankt
misschien even googlen? als je googles op paragnost oosterhout zie je veel paranormale cafe's staan waar ze eens in de maand een meeting houden voor belangstellenden... dus... succes met het zoeken en best een leuk idee!
Ja ik heb al veel gevonden met google alleen het zou fijn zijn om te horen van een ander of er een goeie zit. En het mooiste zou zijn dat er iemand aura's kan tekenen. Maar ja dat kom ik op de sites dus niet tegen. Wel een leuke gevonden over aura fotografie dus wie weet word dat hem wel
misschien heb je hier wat aan dan? www.paraview.nl daar heb je genoeg paragnosten en andere mediums... ook staat er een beursagenda bij misschien valt er net een beurs in jullie weekje weg...