Camping

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Tese, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Gewoon even uit nieuwsgierigheid. Zijn er hier mensen die op een camping staan?

Ik had vroeger altijd zoiets van dat gaat toch vervelen altijd op hetzelfde staan. Maar dit weekend zijn we bij kennissen op bezoek geweest en dat was zo'n heerlijke camping met heel veel te doen en ook grote en rustige plekken dat wij nu ook bezig zijn en hebben al een mooie redelijk nieuwe en grote stacaravan op het oog.

Dus wie nog meer en waar staan jullie?

2. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Leuk!!
    Wij hebben vorige week een caravan gekocht en gaan hem in september een weekje neerzetten op de jungle avonturencamping...ben benieuwd!
    Volgend jaar willen we hem in het voorseizoen ergens stallen zodat we ieder weekend ernaar toe kunnen als we willen, waar nog geen idee...
    Waar hebben jullie wat leuks gezien?

3. Papaver

Papaver Niet meer actief

Mijn ouders hadden vroeger een stacaravan op Duinrell (wel vóórdat alle toeters en bellen er waren :)). Elk weekend en vakantie gingen wij erheen (ouders gingen vanuit daar werken, het was niet zo ver van huis vandaan). In de vakantie gingen zelfs de cavia's mee...

Als kind vond ik het hartstikke leuk, we hadden daar volop vriendjes en vriendinnetjes...

4. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    oohh heerlijk op de camping staan ik heb als kind jaren op de zelfde camping gestaan. zoooo leuk ik wou dat me man het maar wilde een stacaravan.... maar helaas.
    Elk jaar gingen we de hele zomervakantie en als we na school moesten elk weekend!!!
    Maar wij hadden dan ook een soort van familie camping allemaal amsterdammers bijna en die er ook allemaal al heel lang stonden zoals mijn moeder die stond daar al als kind met mijn opa en oma.
    en verveeld nog noooooit was blij als het seizoen weer was begonnen mis het nou nog steeds... na 10 jaar!!
    maar helaas werd de camping verkocht en ging die helemaal weg.

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Vroeger ging ik ook altijd naar de camping.
    En wat heerlijk vonden ik en mijn broertjes dat!!
    Vaak gunde ik mezelf niet eens de tijd om te eten zo graag wilden we weer naar buiten om te spelen.
    Altijd vriendjes en savonet naar de disco spooktocht ooh wat leuk.

Vaak kan je op campings (de wat luxere) een stacaravan huren voor een bepaalde tijd dat is Miss ook een optie.
    Wij stonden een tijd op Nijkerk en ook een tijdje bij Harskamp.
    Harskamp was top veel te doen alle leeftijds genootjes waren bevriend en een hele nette camping.

Ik zeg : doen!!

6. Tese

Tese Niet meer actief

Dat is ook een grote reden, de kindjes gaan het daar echt geweldig vinden en vriendjes krijgen. Ze kunnen echt veel leuks doen daar ook als ze groot zijn. Wel leuk om al die positieve verhalen te lezen.

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    camping de bongerd is erg leuk
    en in noord holland

jungle camping vond ik persoonlijk niet zo erg leuk
    sprookjescamping ernaast is wel echt heel gaaf!

8. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Leuk! Heb vorige week nog een topic geopend, deze is verplaatst naar vakantie, helaas kijken daar niet zoveel mensen waardoor bijna geen reacties zijn :(

Wij willen ook een huisje of caravan kopen en dan gewoon ieder weekend erheen gaan.
    Maar eerst nog maar even een leuke staanplaats vinden

9. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Vroeger stonden wij trouwens zelf op het gors in oostvoorne.
    Maar dat word gesloopt
    Buiten dat was het toch niet zo heel leuk meer daar

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Ik sluit me aan de sprookjescamping is duidelk leuker dan de jungle avonturencamping. Wij zijn net terug an de sprookjescamping en hebben hier inmiddels een keer of zes gestaan in de afgelopen vier jaar....en het verveelt nog niet. Camping is beter verzorgd netter en meer op echte kleintjes ingesteld dan de jungle avonturencamping en ligt echt aan dezelfde weg honderd meter verder...

Deel Deze Pagina