Hallo allemaal, We willen op vakantie en ik dacht er eerst aan op alle spulletjes van mijn dochtertje bij mij in de tas te doen maar dat lijkt me weer zo rommelig als ik elke keer wat van haar wil pakken. Weet iemand waar ik een koffer/reistas voor mijn dochtertje kan kopen die niet veel plek in beslag neemt aangezien we met de auto gaan. Alvast bedankt.
Ik had al haar kleren en verzorgingspullen in haar verzorgingstas gedaan. speelgoed in een boodschappentas. Luiers apart. (gaat hier om vakantie per auto naar 25 graden gebied)
Wij hebben altijd van die grote shoppers mee, er kan veel in en je kan ze goed aanduwen in de auto . Ieder een eigen shopper en dan nog 2 toilettassen (en een tent, 4 luchtbedden, 4 slaapzakken, 2 stoelen, 2 krukjes, koelkastje.... pffffffff we zullen gaan zien of het past )
Je kan toch gewoon een tas kopen bij de tassenwinkel? Mijn dochters spullen doe ik in een rugzak als we een weekend weggaan, of als ik samen een nachtje ga logeren, gaan onze spullen samen in de reistas.
Wij hebben een trolley voor onze dochter Google Afbeeldingen resultaat voor http://eviewer.netmedia-europe.be/cache/server%3Ftype%3Dimage%26source%3Dpromobutler_be%252Fkroko001%252Factive%252F%252Fkroko001004n000165.jpg%26width%3D275
Bedoel je zo'n bigshopper? Is dat wel handig? Ik heb altijd zoiets van ik moet een koffer of reistas hebben waar ik alles netjes in kan opbergen.
Wij gebruiken van die big shoppers en kleinere shoppers (ze zijn er ook in iets kleinere maten). De kleren en zo gaan gewoon in de lu iertas. Beddengoed, hydrofielen, omslagdoeken, luiers, speelgoed, eten/drinken gaan in kleinere shoppers. Die kun je inderdaad makkelijk in de auto zetten. (wij gaan kamperen). Als we een weekend uit logeren gaan, dan neem ik de luiertas mee en eventueel een kleine shopper (van kruidvat).
Ik heb gewoon alle spulletjes in ee sporttas zitten als we bijvoorbeeld een weekend bij opa en oma gaan slapen... niet te moeilijk denken hoor...
Ik heb een oude tas van mezelf die ik bij de Hema gekocht had omgedoopt tot logeertas voor m'n zoontje. Beetje klein formaat sporttas is dat (met bloemen, haha) Hier dor ik z'n kleren in en slapzakje+hydrofielen, etc. Verzorgingsspulletjes gaan in de luiertas, speelgoedjes in z'n eigen rugzakje en een pak luiers apart.