Jaja, ik wil een koffertje gaan klaarzetten, maar nu ruikt die niet al te lekker. Al vanaf het begin heeft ie zo'n chemisch luchtje eraan zitten. Wat kan ik er aan doen om die lucht weg te krijgen of te verminderen? Is het een idee om de koffer buiten te zetten en de tuinslang erop met een flinke dot wasmiddel? Of zijn er makkelijkere en betere manieren om de koffer lekker fris te laten ruiken?
Ik ga sowieso de kleertjes van de baby en mijn eigen kleding in een plastic zak stoppen. Dus het is meer voor het lekkere ... ik hou van frisse geurtjes ... wie niet?
Gemalen koffie en soda zouden nare luchtjes neutraliseren, misschien kan je van één van deze twee in een kommetje in je koffer zetten een dag (of langer) en dan de koffer even dicht houden.. Misschien helpt het??
Dan bestrijd je stank met stank en maak je het alleen maar erger! Dagje buiten in de zon zetten (als er zon is), binnenkant helemaal stofzuigen, en inderdaad, soda of versgemalen koffie, dat trekt luchtjes weg.
ff uitsoppen en een paar dagen open laten liggen, liefst buiten onder een afdak ofzo. Dan nog een dagje binnen open laten liggen en dan sluiten met eventueel wat van die silicazakjes(krijg je altijd bij nieuwe schoenen, trekken t vocht uit de lucht) en een lekker zwitsal geurbuideltje!
Oeh zie net dat je niet zo veel tijd hebt, vluchtkoffertje neem ik aan? Dan zou ik hem flink uitsoppen en er een geurbuideltje van zwitsal ingooien met van die schoenendooszakjes. Als je dan bevallen bent kan hij wel luchten!