Bij mijn eerste braken de vliezen opeens met 37+4, ga nu echt wel zorgen dat ie met 35 weken klaar staat!
Hier waren de pakjes drinken ook een uitkomst. kon in het ziekenhuis ook wel te drinken krijgen maar had iedere keer zo'n dorst dat ik manlief er niet iedere keer op uit wilde sturen. en iets te lezen ofzo is ook wel fijn. ik had een ipad mee naar het ziekenhuis dus tussendoor de krant nog ff gelezen hahaha
Ik heb de tas met 26.2 ingepakt en klaargezet. Ik was toen net thuis na een week ziekenhuis ivm premature weeën, grotere kans op vroeggeboorte, dus voor de zekerheid.
Haha ja dat kan ook natuurlijk. Ik heb zo'n weekendkoffer zeg maar. Groot genoeg voor een flink aantal kleren. Gelukkig kan ik m nog openmaken zonder dat alles er uit vliegt
Een vraagje.. moet je ook luiers meenemen naar het zhuis? Ik denk dat ik alles klaar ga zetten als mijn verlof in gaat. Moet sowieso nog een aantal dingen halen, die kan ik dan ook mooi gaan halen. (Hoef nog maar 8 dagen te werken ) Ben nu alvast begonnen met een lijstje te maken, zodat ik dan weet wat ik er allemaal in moet doen..
Het zkh heeft luiers, in alle maten. Hoef je dus niet zelf mee te nemen. Idem voor kraamverband. Ik had de tas met 35-36 weken klaargezet. Was van plan thuis te bevallen, maar 'just in case' stond hij naast mijn bed. Ben trouwens ook zoals gepland thuis bevallen, en sommige dingen wilde ik toen ook gelijk hebben (eerste kleertjes voor de baby, bijvoorbeeld).
inderdaad verschoning voor de man voor het geval er troep over hem heenkomt. Misschien een overbodige tip maar vind het zelf wel handig. Het lijstje met laatst in te pakken dingen ( medicijnen die je dagelijks nodig hebt, fotocamera, sleutels!) Op de voordeur plakken op ooghoogte. Hier hangt hij ook en je moet toch de deur openen om er uit te kunnen haha.