het zal ontgetwijfeld wel ergens staan op deze site maar waar? Dus wie weet wat er allemaal in je koffertje moet en vanaf wanneer je hem klaat moet zetten. Ik ben 28 weken zwanger. Dank je
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... uchtkoffer http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... uchtkoffer
wat vaak vergeten word is een koffertje voor papa! dat hadden wij ook niet, want daar denk je toch niet aan, en niemand wees ons erop. maar toen het eenmaal zo ver was, is mn man ruim 1,5 dag in t ziekenhuis geweest, en kon hij tussendoor niet ff naar huis! we moesten midden in de nacht naar t ziekenhuis dus we gingen ook niet fris gedouched erheen e.d. op de afdeling is het enorm warm... voor mij werd goed gezorgd qua eten en drinken, maar voor mn man niet! pas op de verloskamers was er opeens voor mn man ook een maaltijd mogelijk! (en zie maar eens midden in de nacht in het ziekenhuis aan iets eetbaars te komen!) mn man kreeg een slaapbankje aangeboden op de verloskamer om te 'slapen' bij mij, maar had niets bij zich aan ondergoed, schone kleren, etc. dus uiteindelijk moest ie in het ziekenhuis douchen en daarna deels in mijn kleren ik had wel voldoende schone kleding mee kortom, wel erg handig als papa ook wat schone kleren en wat te eten mee heeft, en iets om de tijd te doden
Ik heb ook een tip: Neem een paar rolletjes druivensuiker (Dextro-energy) en iets van smint of tic tacs mee. Een bevalling kan namelijk lang duren en je mag niks eten alleen maar drinken en dan geeft druivensuiker (wat wel mag van de dokter!) je net een beetje extra pep. En die smints of tic tacs zijn natuurlijk fijn wanneer je - na zolang zonder eten- een beetje nare smaak in je mond krijgt.
Ja die tip voor spulletjes voor de (a.s.) vader is inderdaad goed. Ik merkte al wel bij het inpakken dat hij zelf al ene boxershort en zijn lenzenvloeistof + doosje in de tas had gedaan en toen dacht ik nog "goh, daar heb ik helemaal niet aan gedacht". Stond ook helemaal niet op het lijstje dat ik hem gegeven had...