De verloskundige is vanmorgen geweest om te zien of ik ontsluiting heb. Er waren in het ziekenhuis al afspraken gemaakt om voor het weekend in te leiden en hoe hing er vanaf of ik ontsluiting zal hebben of niet. Helaas heb ik nog geen ontsluiting, de baarmoedermond is wel wat verweekt en verstreken, maar meer ook niet. De verloskundige gebeld met het ziekenhuis, zoals afgesproken en ik kan morgen ochtend al terecht om ingeleid te worden met gel! Gelukkig hoef ik nu niet langer meer met die verschrikkelijke bekken klachten. Ik ben de pijn zo verschrikkelijk zat en kijk echt uit naar het einde! Ik vind het nu wel heel spannend en raar om te weten dat dit de laatste volledige/bewuste dag zal zijn dat ik zwanger ben. Ook vind ik het een gek idee om vanavond mijn zoontje al weg te brengen en hem pas weer te zien als hij grote broer is geworden. Wat spannend!!!!!
Zo da's inderdaad spannend zeg! Heel veel succes alvast, wat leuk dat je nu echt heel snel je kindje in je armen kunt houden!
oohh wauw eindelijk het einde in zicht!! wat fijn dat ze je niet langer laten lopen. en wat fijn dat het ziekenhuis daar ook aan mee werkt. heel veel succes morgen en hoop dat het een beetje vlot gaat allemaal
Succes! Hoop voor je dat de gel snel succes heeft. Geniet van het moment dat je kindje straks op je borst ligt!
Dank jullie wel!!! Wat lief litoen.. Ik kan morgen helaas niet laten weten hoe het gaat want ik heb met mijn telefoon in het ziekenhuis geen bereik.. Erg vervelend, maar ja is niet anders.. Nu jaar een goede nacht tegemoet en morgen vroeg nog even douchen, eten en dan naar het ziekenhuis.. Wioeehh spannend!!!