Wat voor bikinitopje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zomerbloem, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Ik ben een beetje aan het kijken voor een nieuwe bikini en zie nu veel van die leuke bandeautops. Maar... Ik stond achterin de rij toen de cupmaten werden uitgedeeld en heb dus 3x niks.
    Een triangeltop is echt niks, dan blijft er helemaal niets over. Is zo'n bandeautop dan wel aan te raden? Kan natuurlijk wel een push uptop nemen, maar daar ben ik wel op uitgekeken, wil eens wat anders!

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Ik heb net deze bikini besteld in het roze! Hij is erg leuk, maar de vorm doet het geen goed ;) Hahaha!

Het wordt allemaal wat meer uitgetrokken ipv opgetrokken ;) Met een triangelbikini is de vorm wel beter! Maar vond deze erg leuk en wilde eens niet die bandjes in mijn nek ;)

s.Oliver bandeautop - OTTO online shop

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Zo'n bandeau top is denk ik alleen mooi als je een decolleté hebt... anders wordt t zo;n plat "vlak".
    Denk dat je met een kleine cup beter een mooie haltertop met dunne bandjes kan nemen, dan oogt het optisch een maatje meer ;)

4. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ik vind het een mooie bikini. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik benijd je! Ik ben zo iemand die vóóraan stond in de rij, en ik kan je niet uitleggen wat een hekel ik aan die krengen heb. Al van jongs af aan kon ik geen passende bikini's vinden, en om dan vanuit het pashokje je moeder te horen overleggen met de winkelmedewerkster over het feit dat je 'vrij zwaar van boven bent': Geloof me, da's niet fijn...

5. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Teveel is inderdaad ook niks, dat heeft mijn moeder. Zij past ook veel kleding niet omdat haar borsten er niet in passen...

Hmmm, dan wordt het toch weer een halter of gewone push uptop.
    Ik ben al vrij slank/mager en het gedeelte tussen mijn hals en begin borsten is erg lang en plat, dan zou een bandeautop het meer gaan benadrukken. Dat wil ik nou ook weer niet!
    Bedankt voor jullie tips!

Deel Deze Pagina