Wat eten jullie op avonden dat 1 of meerdere gezinsleden moeten sporten rond etenstijd? Trainingen van 18-19 bijvoorbeeld.
Of tussen de middag warm, of simpel soep met brood, pannenkoeken, pasta, kapucijnerschotel of iets om 17.00
Als ik zelf 's-avonds ga sporten eet ik meestal een kleine (pasta) salade. Anders gaat het bij mij opborrelen tijdens het sporten. Mijn man eet altijd wel uitgebreid voordat hij gaat squashen.
Meestal maak ik een pasta! En als ik heel vroeg moet trainen dan zorg ik dat ik een portie extra maak en dat ik dan voor die dag ook nog heb hoef ik alleen maar even de pennen of spaghetti te koken.
Ze sporten nu nog vroeg genoeg 14:30- 17:15 uur. Dus dan erna En op maandag van 16:30 - 17:30 dan ook erna Zouden we snel na het eten weg moeten dan zou ik zorgen voor iets wat op te warmen is zoals bijv. pasta, nasi, bami. En even kijken of het gunstig is voor de sportende persoon om voor het sporten of na het sporten te eten. De sporter kan dan apart eten van de rest.
Hetzelfde als altijd. Wij eten gewoon wat vroeger en als vriend thuis komt kan hij het gewoon opwarmen.
Wij hebben hier 3 dagen in de week 'sportavond' 2 avonden zijn voor mijn man en mijn oudste zoontje als ze naar de voetbal training gaan van 18:00/19:00 en 1 avond is voor mijn jongste zoontje zijn zwemles van 17:00 tot 17:45 Wij eten meestal soep met stokbrood, lasagne ( dit maak ik dan overdag al klaar ) bami/nasi of gewoon een prakkie. Niets uitgebreid in ieder geval en vaak iets wat ik van te voren al klaar kan maken en later weer op kan warmen. Bij de voetbal training avonden eten we altijd van te voren en bij de zwemles avond eten we erna.
Maandag heeft zoonthe zwemles en zijn we 5 uur thuis en eten 6 uur. Donderdag heeft dochter dansen van 5 tot 6. Maak ik half 5 eten, ga naar dansen en weer thuis opwarmen en eten. Vaak iets met rijst. Alleen ff rijst koken. Of eventeel stamp, ff in de magnetron en klaar