Na 12 dgn van cyclus ineens oud slijm verliezen..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dolfijn1982, 25 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Graag even jullie mening;
    Ik ben 12 april gestopt met de pil (en heb dus alleen ontpillings bloeding gehad), heb mijn banner even op 30 dagen gezet maar verlies nu ineens oud slijm (wat bruin en 'stukjes') sorry voor de details..
    Dus ik vraag mij af of dit nu met ontpillen te maken heeft of dat mijn cyclus gewoon op gang komt..
    Heb nog niets gevoeld wat op eisprong of iets dergelijks lijkt.. en dat lijkt me ook nog wat vroeg..

Graag jullie mening!!

2. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    Ik denk dat je baarmoeder gewoon grote schoonmaak houd omdat er nu geen hormonen meer binnenkomen. Je lichaam maakt zich klaar voor een eventuele zwangerschap. het is in ieder geval niks om je zorgen over te maken. groetjes

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je voor je snelle reactie! Fijn om te horen dat mijn lichaam zich klaar aan het maken is;)

4. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    Geeft inderdaad een goed gevoel . Ik ben nu ruim twee maanden geleden gestopt met de pil en had het ook in mijn eerste cyclus. Wij gaan vanaf vandaag voor ons eerste kindje. Ik heb al wel veel zicht op mijn cyclus omdat ik al gestopt was voordat we er echt voor gaan. Dat scheelt echt al een hele hoop, je denkt niet bij elk kwaaltje "zal het dan toch al zo zijn ....".

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dat klopt helemaal.. toch wist ik nu zeker dat het niet raak kon zijn (dus maakte me nog niet blij met evt zwangerschap)..
    Maar kon het niet helemaal plaatsen, vandaar mijn vraag.

Ben eigenlijk wel benieuwd of meer meiden hier last van hadden in hun eerste cyclus na stoppen met de pil..

Deel Deze Pagina