Effe mijn verhaal kwijt

Discussie in 'De lounge' gestart door Chantallcindy, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hoi dames

Dit wordt een lang verhaal.

Mijn man en ik zijn nu zo anderhalf jaar bezig met kinderen krijgen.
    Helaas hebbe we al wat mk,s gehad en momenteel wil het niet echt
    Lukken.

Wij zijn 1 maart getrouwd. Maar sinds de zomer heb ik het gevoel dat er wat verandert is.
    Hier probeer ik met hem over te praten maar de een geeft de ander de schuld enz. Dus uit eindelijk schieten we er niks mee op.

Hij helpt heel weinig mee in het huishouden hij doet eigenlijk alleen wat als ik het vraag en dan moet ik nog wachten tot meneer zin heeft om het doen.
    Als hij thuiskomt van zijn werk (5 tot 5 ) weg wil hij meteen eten prima snap ik dus eten staat klaar daarna wil ie even rusten prima mag ook maar aandacht voor mij voor ons samen is er niet.
    Nu had ik begin nov gezegd ik geef het de tijd tot 1 dec want trek het zo niet meer toen zei hij is goed ik probeer te veranderen.

Vorige week waren we op vakantie en dat ging redelijk goed maar dan ben je 24/7 bij elkaar.

Nu deze week had ik woensdag avonddienst ik kwam thuis hij lag in de bank te slapen hond had binnen geplast dus ik was boos terecht lijkt me?
    Gisteren kwam hij ineens met een cadeautje thuis voor mij een cd en hij wilde eerst knuffelen en sex en daarna pas eten hij deed zo raar .
    Hij is ook snel jaloers. Ik hoef maar een berichtje op mijn tel te krijgen en dan wil hij weten wat en wie het is.

Hij vroeg vanmorgen waarom ik gisteren zo stil was en ik kon niks zeggen.
    Ik weet het gewoon niet meer.

:(

2. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Misschien voelt hij afstand en is hij daarom achterdochtig?

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Je vraagt om aandacht en dan komt ie thuis met een cadeau en wil eerst met je knuffelen en dan noem jij dat raar? ik zeg, hij heeft naar je geluisterd en probeert zo dus zijn best te doen.

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat is het probleem dan? Elke relatie heeft ups en downs en volgens mij wil je man nu werken aan wat jij vroeg.

5. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL

ja zo zie ik het ook. Je mist hem wilt hij het ''goedmaken'' is het weer niet goed.

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    wat is eigenlijk je probleem??

je man lijkt dus zijn best te doen
    ik weet niet hoeveel jij werkt maar t is toch logisch als hij 5 tot 5 werkt en jij minder dat jij t huishouden doet,en dat ie slaapt valt en de hond dan binnen doet ja daar hoef je toch niet gelijk boos om te worden
    t lijkt wel of er meer speelt,
    probeer lief tegen je man te zijn en dan gaat hij dat vanzelf ook tegen jou doen.
    en als je over iets wilt praten wat je dwars zit begin dat met IK VIND IK VOEL
    dan praat je over hoe jij t ervaart en ga je elkaar niet verwijten maken

succes

7. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Vergeet ook niet dat je man er ook verschrikkelijk mee kan zitten dat het zwanger worden niet lukt. Die van mij vond het destijds ook erg zwaar, maar sprak er niet veel over. Ook mannen hebben gevoelens ook al laten ze het niet altijd even duidelijk blijken. Enneh stille hints geven, valt een man niet op, je moet dingen echt duidelijk benoemen :)

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Met de rest eens. Volgens mij doet hij wat je vraagt en nu is het niet goed:(
    Van 5 tot 5 werken? Logisch dat hij dan even wil rusten en jij wat minder aandacht krijgt... qua huishouden vind ik ook niet dat je dan veel van hem kan verwachten. En hond die in de kamer geplast heeft toen hij lag te slapen... dat is toch niets om boos over te worden? Als ik in slaap val, kan er ook een plas van devhond liggen. Dat merk ik dan echt niet op zo'n moment hoor. Het is een ander verhaal als hij tv zit te kijken en expres de plas voor jou laat liggen.mdan heb je een reden om boos te worden

9. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Hij werkt van 5 tot 5??
    Ga je schamen...mag je man ook ff rust?

En zo'n akkefietje met de hond kan gebeuren hoor...niet leuk nee, maar geen halsdaad lijkt me...als hij al om 4 uur op moet, ja dan is hij 's avonds moe lijkt me, en dan kan hij dus in slaap vallen.

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Als hij zijn best doet ( wat ik zo wel lees ) snap ik je probleem eigenlijk niet zo.

Hij werkt er in ieder geval aan en als jij hem dan weer "afvalt" snap ik ook dat hij gefrustreerd raakt.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zie het probleem ook niet zo, sorry..

12. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ts ik sluit mij bij Sas7 aan. Mannen zijn niet zo goed in gevoelens uiten. Ik kan mij voorstellen dat als het niet lukt om kinderen te krijgen dit aardig wat stress en emoties mee brengt. Zet vanavond de tv is uit, kook lekker neem een wijntje en praat er samen over.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hij werkt zo te lezen best hard.... Mag ik vragen of jij ook fulltime werkt? Anders moeten jullie eens goed praten over de verdeling kwa huishouden.

En idd het is voor hem ook moeilijk denk ik dat het zwanger worden niet lukt. Probeer je wel eens goed met hem te praten wat hem dwars zit? Wat misschien is er iets aan de hand.... Je bekijkt het nu alleen vanuit jezelf maar probeer de andere kant eens te zien.

14. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Oke bedankt voor de reacties

Ik werk zelf 24 uur fulltime gaat vanwege mijn gezondheid niet

15. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

het is denk ik voor je man ook moeilijk
    misschien samen praten over wat jullie eigenlijk is overkomen
    het is denk ik voor hem ook niet niks
    en ik zie eerlijk gezegd ook het probleem niet hij geeft n kadotje wil n knuffel en daarna ... ook niks mis mee
    denk hij jou wilde laten zien wat hij voor je voelt en het niet kwijt wilt

soms word er ook wel eens gezegd mannen komen van mars en vrouwen van venus misschien toch beetje waar

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    dan is het toch wel begrijpelijk dat hij heel weinig in het huishouden doet wanneer hij van 5 tot 5 werkt.

17. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Als ik het goed begrijp heb jij hem een ultimatum gegeven. Voor die datum verbetering, anders ben ik weg. En inmiddels is het december... Misschien vreet hij zich van binnen op uit angst dat jij ieder moment zult vertrekken.

Tijd voor een goed gesprek. Hoe heb je afgelopen periode ervaren? Wat vond je fijn? Wat zou je graag anders zien? Durf daarbij eerlijk te zijn maar zorg ook voor enige zelfreflectie.
    Jullie willen er iig aan werken samen! Horde 1 is dus genomen. Succes meis. Een relatie is/blijft hard werken.

18. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart

Dank je wel

19. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart

Bedankt voor de tips

:)

20. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

graag gedaan
    ik weet het erg moeilijk is om soms elkaar goed te begrijpen hoop jullie er samen uit mogen komen

Deel Deze Pagina