Ik lust het ook niet hoor dus je bent niet de enige. Heb het ooit 1x geprobeerd en kreeg er buikpijn van en vond het niet lekker. Nu dus nog steeds niet. Ik vind het wel lekker ruiken en lust bijv wel chocolade met koffiesmaak. Wat ik wel altijd zo lastig vind is als er in het algemeen word gevraagd koffie??? en dan zeggen de meeste ja dus moet dan snel nee zeggen anders krijg ik het ook. Is me al eens gebeurd en heb het maar opgedronken met veel melk en suiker. Die vrouw die het me gaf stond me raar aan te kijken hoe ik de koffie dronk haha.
Ik drink nu sinds een paar jaar wel eens een latte machiatto of een koffie verkeerd. Maar bij beide moet niet de koffie te sterk zijn. En ik moet er suiker in. Verder lust ik geen koffie. Ik drink liever thee.
ik drink nog steeds geen koffie. vind er echt helemaal niets aan. meestal drink ik thee of water als ik ergens ben. hebben ze alleen koffie? dan drink ik niks.
Ik denk ongeveer toen ik 16 a 17 was. Maar dat weet ik niet heel zeker Ik weet ook niet meer waarom ik het ben gaan drinken Oja, en ik ben ook redelijk verslaafd. Niet dat ik veel drink ( 4 kopjes) maar ik wil het wel altijd op vaste tijden. In de ochtend 2 kopjes , na het middag eten 1 kopje en na het avond eten 1 kopje. Die in de ochtend heb ik zelfs zo'n zin in dat als ik eigenlijk geen tijd heb ik koffie in een meeneembeker doe zodat ik dan in de auto kan drinken
Ik ben een paar jaar terug (was 29 denk ik) begonnen metde white mocca van starbucks, dat was de enige koffie die ik lustte. Daarna gaan experimenteren met thuis koffie met chocola en veel melk, heel veel melk. Sinds ik zwanger ben vind ik het weleen stuk lekkerder. De white mocca is me nu echt te zoet hoor. Maar een gewone koffie drink ik nog steeds niet (ben nu 31).
Pff op de middelbareschool. Tijdens me zwangerschap van me zoontje vind ik het zooo vies. Ben een echte theeleut.
Met een jaar of 14 maar sinds 4-5 jaar verslaafd. Tijdens de zwangerschap max. 1 kopje maar sindsdien elke dag een kop of 5 terwijl ik er eigenlijk hyper van word. Ik probeer nu te minderen en ben stieken jaloers op de theeleuten
Toen ik een jaar of 10 was mocht ik al een kopje koffie meedrinken (50% melk, 50% koffie hahaha). Vanaf een jaar of 15 echt koffie gaan drinken. Nog steeds drink ik het graa verkeerd, maar ben wel een echte koffieleut. Maar veel mensen in mijn omgeving zijn echte theeleuten hoor, gewoon lekker drinken wat je drinken wilt.
Ach.. Waarom MOET je koffie leren drinken? Het is niet alsof je ziek wordt als je het niet drinkt. Dat moeten.. Dat valt heus mee
Kreeg het bijwijzen van spreken al in de fles. Maar als 2 jaar niet meer. Tijdens de zwangerschap vond ik het zo vies, en nu nog steeds eigenlijk. Kan erg gewoon misselijk van worden. Ons meisje ( bijna2) Wil altijd al het laatste slokje van de koffie van papa.
Op mijn 17e denk ik. En sinds een jaar of wat drink ik het gewoon zwart. Ik heb het echt moeten leren drinken, want eigenlijk is het smerig. Maar nu geniet ik zo van die geur en die bittere smaak. Hmmmmm Ik ben overigens echt caffeine verslaafd en dat is minder. Dus ik zal eens moeten minderen..
Op mijn zestiende geloof ik, helemaal zwart. Na een paar jaar heel veel maagpijn gehad en toen ben ik gestopt met koffie drinken. Nu sinds 6 jaar drink ik weer koffie, dus vanaf 27, nu met melk.
Ik drink al een jaar of tien koffie. Ben een echte koffie junk! *begint aan kopje 4* Geef wel toe dat ik in de ochtend 2 kopjes drink dan over ga op decaf en dan eind vd middag een en de avond nog een. Maar mn koffie in de ochtend is mij echt heilig kom niet tussen mij en mn eerste kopje koffie
Wees blij!! Koffie is niet echt gezond. Ik ben blij dat ik het niet lust en drink altijd heerlijke kruidenthee