Mijn ouders hebben het me vaak aangeboden vanaf een jaar of 15 ofzo. Maar ik vond het zo vies. En nu nog steeds. Met melk en suiker vindt ik het nog viezer. Ik drink liever een kopje kruidenthee. Daar kan ik tenminste echt van genieten. Wat ik ook lekker vindt is latte machiato van de senseo pads. Volgens mijn ouders: kinderkoffie :d
Gewone koffie nooit gelust maar wel koffie verkeerd en latte macciato.. met veeeeel melk dus anders niet.
Eerlijk gezegd zou ik het niet eens weten, maar dronk het zeker toen ik een jaar of 20 was (toen begon ik met werken) Drink het altijd zwart (thuis) op het werk drink ik meestal Cappuccino of café Latte
Ik denk ook rond mijn 20e dronk hem altijd zwart. Sinds ik zwanger ben geweest lust ik mijn koffie alleen nog met melk. En ben dol op cappuccino's en latte machiato's
Ik was denk ik een jaar of 7 à 8? Of misschien nog eerder. Bij ons werd er 's ochtends altijd koffie gezet bij 't ontbijt. Mijn moeder drinkt dan minstens 3 koppen en dus was het niet vreemd dat ik op de duur ook een kopje (met veel melk en suiker) dronk. Ik drink het tegenwoordig wel alleen nog op mijn werk of op een feestje. Nog altijd met véél melk (en suiker).
ik drink denk ik vanaf mijn 12e al koffie. kom ook echt uit een koffie omgeving. ken eigenlijk niemand die thee drinkt ik heb wel thee in huis maar drink het alleen als ik ziek ben of zwanger echt een koffieleut hier hihi
Ik lust ook geen koffie! Nooit gedronken ook en ik mis het ook niet . Drink meestal thee of een glas water!
Ik lust dan weer helemaal geen thee. Verschillende keren geprobeerd met verschillende smaken, maar ik krijg dat "warm water met kruiden" echt wel niet binnen. De enige thee die mij ligt is mierzoete Turkse appelthee. Waarschijnlijk net omdat die tenminste "smaak" heeft.
Ik geef niets om koffie. Als ik s'ochtends koffie drink heb ik het idee dat die smaak s'avonds nog in m'n mond zit.. Nee,geef mij maar thee.
Ik ben 26 en lust nog steeds geen koffie, denk dat ik het waarschijnlijk ook nooit zal gaan lusten. En dat vind ik helemaal niet erg want de meeste mensen die ik ken (en het drinken) zijn er wel verslaafd aan... Lijkt mij niet gezond. Mijn zus is op haar 28e ofzo koffie gaan drinken. Mijn moeder is er van overtuigd dat mijn smaakpapillen ook ooit nog het licht gaan zien. XD
Ik was 21. Tijdens mijn nachtdiensten dronk ik toen alleen koffie. Nu neem ik meestal 1 bakkie per dag, na het avondeten