Geen bijzonder topic... gewoon even mijn hart luchten. Want vandaag voel ik me blééégh... Het is ontzettend vies weer, dus ik zit de hele dag maar een beetje thuis... ben maar de koelkast aan schoonmaken enzo.. het niet roken valt me vreselijk zwaar vandaag. het ging tot nu toe best goed, maar vandaag heb ik het heel erg moeilijk.. voel me blééégh, niet-leuke gedachtes (angsten) schieten steeds door m'n hoofd, en heb vandaag niet echt afleiding. Daar zit je dan... tranen met tuiten te huilen achter de laptop... terwijl je jezelf afvraagt waarom je nu eigenlijk precies huilt...? Hoort dit er nou gewoon bij? zijn dit de hormonen?
Haha jij ook al de koelkast? Maar kan me voorstellen dat het niet roken af en toe flink tegenvalt... Sterkte, hou je haaks!
Ja dat zijn vast de hormonen, icm het druilerige weer. Maar je bent echt heel goed bezig door niet te roken! Daar mag je jezelf echt wel een schouderklopje voor geven. Ik denk dat je gewoon recht erop hebt jezelf even te verwennen met iets leuks; iets lekkers eten, leuk filmpje kijken, zoiets.
Kop op meis, zijn denik wel je hormonen maar dat neemt indd niet weg dat jij je nu zo voelt! je mag indd trots zijn op je prestatie niet roken! ik weet niet wanneer manlief thuiskomt maar kijk indd lekker een filmpje, lees een boek, of ga kleuren! heuze trend op dit moment hebbik vernomen, werkt ontspannend en leuk om op te hangen in de nieuwe babykamer!
Yup dat zijn die heerlijke hormonen die je er gratis bij krijgt Stoppen met roken is zeker niet gemakkelijk, ik ben na de positieve test ook van 40 naar 0 sigaretten per dag gegaan. Gewoon volhouden, het wordt vanzelf echt gemakkelijker!
Oo nu al? Je moet nog even hoor Ik heb sinds het begin al last van hormonen, stemmingswisselingen, prikkelbaar etc. Hoort er inderdaad bij, vooral dat huilen om 'niks'. Geniet lekker van de mooie momenten die gaan komen zoals echo's en over een paar weken het bewegen van de baby. Daar hou je je dan aan vast maar elk termijn is er wel wat hoor.. EN wees blij dat je nog iets kan doen, ik was vanaf 6weken steevast misselijk tot de 17e week. Kwam niet in mij op de koelkast te gaan schoonmaken haha
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Ja wat dat betreft heb ik dus echt geen klagen.. mijn eigen kwaaltjes zijn last van mijn borsten en onstilbare honger Vandaag wel zo nu en dan een soort van misselijk geweest maar geen boven-de-wc-hang-misselijkheid gelukkig en het is ook zo weer weg tot nu toe.. Dus nee wat dat betreft mag ik mn handjes dichtknijpen.. Denk dat het ook niet alleen de hormonen zijn hoor... niet roken veroorzaakt ook al stemmingswisselingen en prikkelbaarheid natuurlijk en dan komen die hormonen er nog even lekker over heen nu dus dan zal het wel dubbel zo hard aankomen denk ik.. Inmiddels is manlief inderdaad thuis en is mijn stemming alweer een stuk beter gelukkig altijd fijn als ie weer thuis is Straks even lekker warm douchen en dan eten en dan lekker onderuit op de bank samen, heerlijk!