wat te doen in Noordwijk en Omg. met kleine van 1,5jr

Discussie in 'De lounge' gestart door Oemie, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oemie

Oemie Actief lid

6 sep 2009
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou de titel zegt het al.
    in juni gaan we 5dagen naar Noordwijk.
    behalve dat we van alles kunnen doen bij het vakantiepark en we vlakbij de duinen zitten ben ik benieuwd wat voor leuks we daar in de buurt nog kunnen doen?

kinderboerderij?
    binnenspeeltuinen?(mocht de zon niet lang schijnen)
    pannenkoeken eten in een leuk kind vriendelijke pannekoekhuisje,,dus niet die restaurants die er zo luxe uitzien:)

groetjes,
    oemie

2. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Pannenkoekhuis in noordwijk aan zee.. aan doorgaande weg. Hebben ze een speelkelder :) Met boven beeldscherm zodat je rustig kunt eten en kijken naar je kindje :)

3. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    hans en grietje heet het restaurant

4. Heel76

Heel76 Actief lid

15 jul 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
  5. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ligt de - Speeltuin Linnaeushof - in Bennebroek daar ook niet in de buurt? Een hele leuke en grote buitenspeeltuin, voor elke leeftijd leuk dus ook voor de kleintjes. En als het warm is hebben ze er ook nog een waterspeeltuin. Mijn kinderen gaan er altijd met heel veel plezier naar toe in elk geval. En ze kunnen zich er de hele dag vermaken.

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
  7. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Linneaushof is inderdaad niet ver weg. Panbos is leuk in het panbos heb je het theehuis waar je ook lekker wat kan eten, maar bij de ingang van Panbos zit ook een pannenkoeken restaurant (wel uitkijken met oversteken daar, is een 50 weg, maar wordt vaak veels te hard gereden), in Noordwijk heb je het Bollenbad (zwembad). Ik ben daar heel lang niet meer geweest, maar vroeger vond ik het leuk. Strand is ook een aanrader, natuurlijk! ;)

Ik kom zelf uit deze omgeving dus al je meer (gedetailleerde) info wilt, moet je het maar even laten weten (als je bijvoorbeeld een bepaalde activiteit in gedachte hebt oid).

8. Oemie

Oemie Actief lid

6 sep 2009
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    helemaal TOP dames!
    heb hier al heel veel aan.
    het vakantiepark waar we verblijven is ook wel wat te doen maar we zijn meer van de natuur..lekker wandelen de duinen in en speeltuintjes en kinderboerderij. en pannenkoeken vind onze meid erg lekker!

meer tips en adresje zijn altijd welkom!

Deel Deze Pagina