Nou de titel zegt het al. in juni gaan we 5dagen naar Noordwijk. behalve dat we van alles kunnen doen bij het vakantiepark en we vlakbij de duinen zitten ben ik benieuwd wat voor leuks we daar in de buurt nog kunnen doen? kinderboerderij? binnenspeeltuinen?(mocht de zon niet lang schijnen) pannenkoeken eten in een leuk kind vriendelijke pannekoekhuisje,,dus niet die restaurants die er zo luxe uitzien groetjes, oemie
Pannenkoekhuis in noordwijk aan zee.. aan doorgaande weg. Hebben ze een speelkelder Met boven beeldscherm zodat je rustig kunt eten en kijken naar je kindje
Kidszoo in Noordwijkerhout is een binnenspeeltuin. www.kidszoo.nl Ongeveer 5 minuten van Noordwijk. Er is ook een leuke kinderboerderij in Noordwijkerhout. Voor adres www.dierenhoeve.nl Je hebt ook nog pannenkoekenhuis 'langs berg en dal' www.langsbergendal.nl en een leuke gratis speeltuin in De Zilk www.speeltuindeduinrand.nl Hier ga ik regelmatig heen met mijn kleintjes Veel plezier
Ligt de - Speeltuin Linnaeushof - in Bennebroek daar ook niet in de buurt? Een hele leuke en grote buitenspeeltuin, voor elke leeftijd leuk dus ook voor de kleintjes. En als het warm is hebben ze er ook nog een waterspeeltuin. Mijn kinderen gaan er altijd met heel veel plezier naar toe in elk geval. En ze kunnen zich er de hele dag vermaken.
Wij gaan regelmatig een wandelingetje maken in het panbos. Theehuis Panbos, Pannenkoeken,feesten,kinderpartijtjes,natuurwandelgebied,high thee. daar heb je een hertenkamp en geitjes, speeltuin, bunkers en een hoge muur waar je overheen kunt lopen. Aan de overkant van de weg is een pannekoekenrestaurant. Pannenkoekenboerderij Katwijk
Linneaushof is inderdaad niet ver weg. Panbos is leuk in het panbos heb je het theehuis waar je ook lekker wat kan eten, maar bij de ingang van Panbos zit ook een pannenkoeken restaurant (wel uitkijken met oversteken daar, is een 50 weg, maar wordt vaak veels te hard gereden), in Noordwijk heb je het Bollenbad (zwembad). Ik ben daar heel lang niet meer geweest, maar vroeger vond ik het leuk. Strand is ook een aanrader, natuurlijk! Ik kom zelf uit deze omgeving dus al je meer (gedetailleerde) info wilt, moet je het maar even laten weten (als je bijvoorbeeld een bepaalde activiteit in gedachte hebt oid).
helemaal TOP dames! heb hier al heel veel aan. het vakantiepark waar we verblijven is ook wel wat te doen maar we zijn meer van de natuur..lekker wandelen de duinen in en speeltuintjes en kinderboerderij. en pannenkoeken vind onze meid erg lekker! meer tips en adresje zijn altijd welkom!